2011-05-21
Natten till idag sov William kanon, visserligen somnade han sent eftersom vi kom hem från Laxå sent. Men han åt knappt någon gröt på kvällen och den gröt + lite till som han fick när vi kom hem kräktes han upp stackaren :(. Han somnade i allafall kl 23 igår och sov till 5.45 imorse då han fick välling av mig som ändå var uppe, sedan hade han somnat om till 10.30. Daniel har det allt bra när han är hemma ;).

Själv kom jag för en gångs skull upp till jobbet imorse trots att Marica inte behövde ringa och väcka på mig ;). Dagen flöt på hur bra som helst idag men det är ju för att jag har världens bästa jobb och de bästa arbetskamraterna :). Det blev en obligatorisk tripp till Sötvaruhuset där det inhandlades diverse smått och gott :). Imorgon börjar jag kl 15 och då är det fasen min tur att få sovmorgon ;). Nästa helg är jag ledig och då hoppas jag på fint väder för vi ska nämligen packa in vagnen i 9-3an ocg fara till Ånnaboda och kolla på fina bilar :).

Idag efter jobbet åkte jag till skogsvägen och där var också Johan, Maria och finaste Ella och det var så roligt att träffa dem, det var ju inte igår direkt :(.

På måndag ska det ringas runt till dagis för att få komma på studiebesök så att vi sedan kan välja vart vi helst vill ha William och sedan hålla tummarna att han hamnar där vi vill. Hästen och Gläntan är två dagis som Marica tipsat om så dessa ska jag ringa till :). På måndag ska vi också till Marieberg med Hannah och bara strosa runt, ska bli så mysigt! :D

På fredag ska jag ÄNTLIGEN klippa mig och göra slingor, detta har inte gjorts sen i december så det är verkligen på tiden! :)

1 kommentarer:

Moa-Johanna sa...

Sök inte Malmen, solhaga eller Skogstorp. De dagisen har inte speciellt bra rykte!

Freja gick först på Hästen, och det var kanon. Syrrans barn har gått på gläntan, också kanon!

Familjen

Min fina familj som denna blogg i första hand handlar om. Jag heter Caroline, är 25 år och arbetar som vårdare i Örebro. Mannen i mitt liv heter Daniel, han är min trygghet och den som tar ner mig på jorden när jag ibland svävar bort lite för högt. Tillsammans har vi vår son William som betyder allt för oss! Vi bor i Kumla i en lägenhet med våra två katter och i denna blogg kommer du att få följa vårt vardagliga liv och allt som hör till!

William

Vår älskade lille prins William föddes 101007 och livet fick en helt ny mening. Det är bus från morgon till kväll och nu tar han även klivet ut i barnomsorgen, vilket betyder ännu mera bus!

Följ min blogg :)

Follow Caroline