2011-05-19

Igår lekte de här sötnosarna med varandra och de hade så skoj :). Det blev inga tårar för att någon av dem var för hårdhänt och det var så roligt att se, de liksom fann sig med varandra :). Dock ville ju Felix ställa sig upp och ta stöd på William, inte jätte bra då William inte har jordens bästa balans när han sitter ;).

På kvällen kom finaste Hannah och mös med oss, finare och mer godhjärtad människa får man leta efter! <3 Om alla var som henne skulle världen vara en fantastisk plats att leva på :).

Idag har vi varit på föräldragruppsträff om säkerhet i hemmet. Allt handlar ju egentligen om rent förnuft, sedan tog ju barnen 90% av uppmärksamheten så man lyssnade ju ibland bara på ett halvt öra om ens det ;).

William börjar bli riktigt jobbig om nätterna nu faktiskt, vaknar samma tid varje natt och alltid samma visa, flaskan. Men när han väl får flaskan så vill han ändå inte ha då han inte verkar tycka om välling längre. Idag har jag nog inte gjort annat än mata känns det som så inatt kan han fasen inte vara hungrig om han vaknar. Fortsätter detta över helgen ska vi pröva att flytta in honom i sitt egna rum för att se om det blir bättre.

Nästa vecka ska Daniel äntligen jobba dag, som jag har längtat och då kan vi hjälpas åt när det kommer till nattningen :D

Ett jätte stort grattis till Camilla och André som väntar tillökning i december! :D

2 kommentarer:

Ullrika sa...

de är liggdel till den, men vi behöver ändå bara en liggvagn så man slipper ta med tvillingvagnen när man ska åka o shoppa o sånt när Ronja ändå inte kommer sitta i vagnen då så känns de smidigare med en liggvagn

Ullrika sa...

Jag har faktiskt ingen aning, där vi tänkte beställa i från nu kostar tvillingvagnen 3800 o liggvagnen 2600 vet inte om de har nån som är billigare..

Familjen

Min fina familj som denna blogg i första hand handlar om. Jag heter Caroline, är 25 år och arbetar som vårdare i Örebro. Mannen i mitt liv heter Daniel, han är min trygghet och den som tar ner mig på jorden när jag ibland svävar bort lite för högt. Tillsammans har vi vår son William som betyder allt för oss! Vi bor i Kumla i en lägenhet med våra två katter och i denna blogg kommer du att få följa vårt vardagliga liv och allt som hör till!

William

Vår älskade lille prins William föddes 101007 och livet fick en helt ny mening. Det är bus från morgon till kväll och nu tar han även klivet ut i barnomsorgen, vilket betyder ännu mera bus!

Följ min blogg :)

Follow Caroline