2010-12-31
Så börjar 2010 lida mot sitt slut och jag välkomnar 2011 med öppna armar! Detta har varit ett helt fantastiskt år om jag får säga min mening! Större delen av året har inneburit viktökning i form av en graviditet, men graviditeten var toppen och jag led inte av några större krämpor mer än att fötterna svullnade upp till riktiga klumpar :). Jag har förlorat vänner (inte så kul kanske) men vunnit nya, en av de vänner som kommit att betyda mest för mig under 2010 är Hannah. Vi har kännt varandra tidigare men detta år har vi verkligen vuxit samman till goda vänner som är svårt att förklara, hon har verkligen funnits där för mig under hela graviditeten och även efter och vi tycker så mycket om henne! Jag är fortfarande sambo med världens bästa Daniel och utan honom under förlossningen vet jag inte hur jag skulle ha klarat mig. Jobbat har jag gjort ända fram till september då jag gick hem på havandeskapspenning, det var inte roligt att arbeta i somras då det var som varmast ;). Vi var även och såg Winnerbäck i Brunnsparken, underbart som vanligt var det!! I oktober kom vårat lilla mirakel William och även om att föda barn inte var det roligaste jag gjort i mitt liv så är det en upplevelsen jag inte skulle ha viljat gå miste om :). Det roligaste under 2010 fram till att William föddes har varit att få följa Ellas framsteg och se henne växa upp från en liten bebis till stora tjejen! Det ska bli så roligt att följa både hennes och Williams framsteg under året som kommer nu! :).

Kvällen kommer att spenderas hemma hos familjen Widarsson/Emdemalm i Örebro, en kväll då vi ska ringa ut det gamla och ringa in det nya! :). Riktigt trevligt ska det bli och alldeles lagom mycket! :).

Hoppas att alla har haft ett lika bra 2010 som jag har haft!

Gott Nytt År till Er!!

1 kommentarer:

Yliharju sa...

Finaste Carro! Finaste, finaste du.. 2010 är vårt år! Jag tycker så himla mycket om dig/er. Jag är lyckligt lottad.. Ni är guld värda hela familjen :)) hihi! Hjärtat du betyder så mycket <3

Familjen

Min fina familj som denna blogg i första hand handlar om. Jag heter Caroline, är 25 år och arbetar som vårdare i Örebro. Mannen i mitt liv heter Daniel, han är min trygghet och den som tar ner mig på jorden när jag ibland svävar bort lite för högt. Tillsammans har vi vår son William som betyder allt för oss! Vi bor i Kumla i en lägenhet med våra två katter och i denna blogg kommer du att få följa vårt vardagliga liv och allt som hör till!

William

Vår älskade lille prins William föddes 101007 och livet fick en helt ny mening. Det är bus från morgon till kväll och nu tar han även klivet ut i barnomsorgen, vilket betyder ännu mera bus!

Följ min blogg :)

Follow Caroline