2010-12-23
I vanliga fall så hade jag just idag suttit hemma hos mamma och pappa i Laxå idag, provsmakat julmaten och myst. Men iår är inget vanligt år för iår har jag en egen liten familj som jag myser med såhär dan före dopparedan :). Nu ikväll har jag badat William, slagit in de sista julklapparna samt strykit kläder tills imorgon. Nu är jag jätte trött och ska snart gå och lägga mig. William däckade vid 20.30 och jag hoppas att han vaknar snart så att han kan äta en gång till innan det är dags för sängen.

Under morgonen spenderade jag och Sandra ett par timmar på Marieberg, förutom att vi höll på att svettas ihjäl så gick det ganska smärtfritt där, H&M var den enda affären det var kö på så jag fixade julklapparna rätt snabbt! :). Efter Marieberg åkte jag hem till Daniel och William och när Daniel åkte iväg för att jobba så åkte jag och William hem till Kenth och Berit en stund :). Plockade även med mig de julklappar som skulle dit så att vi slipper det på lördag :).

Morgondagen spenderas i Laxå, första året som jag och Daniel firar jul ihop! Juldagen spenderar vi hos Kenth och Berit, dit kommer även Maria, Johan och Ella :). Även fast jag inte har någon direkt julkänsla än så hoppas jag att det blir en jätte mysig jul! :).

God Jul till er som läser min blogg, hoppas ni alla får en underbar jul!

0 kommentarer:

Familjen

Min fina familj som denna blogg i första hand handlar om. Jag heter Caroline, är 25 år och arbetar som vårdare i Örebro. Mannen i mitt liv heter Daniel, han är min trygghet och den som tar ner mig på jorden när jag ibland svävar bort lite för högt. Tillsammans har vi vår son William som betyder allt för oss! Vi bor i Kumla i en lägenhet med våra två katter och i denna blogg kommer du att få följa vårt vardagliga liv och allt som hör till!

William

Vår älskade lille prins William föddes 101007 och livet fick en helt ny mening. Det är bus från morgon till kväll och nu tar han även klivet ut i barnomsorgen, vilket betyder ännu mera bus!

Följ min blogg :)

Follow Caroline