2010-12-18
Idag är det 6 dagar kvar till julafton och i normala fall brukar jag vara i extas, men inte i år :(. Jag som annars älskar julen och allt som hör till, är bara trött. Har ingen julstämning för fem öre och det är skit jobbigt! Förhoppningsvis blir det bättre i veckan när vi får fram tomtarna och granen kläs. På onsdag ska jag och Hannah baka julgodis medan William snällt får titta på! :). Det ser jag i allafall fram emot!! :D.

Idag ska vi in till Marieberg en jätte snabbis, Daniel ska handla en skjorta inför julbordet ikväll, jag tänkte att jag skulle hitta mig ett par strumpbyxor och sedan en liten julklapp till pappa och Kenth, filmen de ville ha har ju inte släppts på dvd ännu så den får de tyvärr efter jul. Men efter det så är alla julklappar färdiga :D. Ella får nog flest julklappar av alla från oss, hela sju paket står det Ellas namn på :D. William har vi bara köpt två böcker till eftersom vi köper massor åt honom hela tiden, men nästa jul kommer det att ligga många paket under våran gran till honom :D.
Medan Daniel är på julbord så ska jag och William åka hem till faster Maria, farbror Johan och kusin Ella :). Jag håller tummarna att William är snäll under tiden så att han inte väcker sin kusin som ligger och sover! :).

Nätterna går fortfarande super med William, jätte skönt tycker jag! :). Det tidigaste jag vaknat var nog idag vilket var 7.15, annars har han sovit till mellan 7.30 och 8 :). Men som sagt han går ju och lägger sig senare, men jag lägger mig samtidigt så det är helt okej :).

Nej nu ska jag in och väcka på Daniel, han och William somnade om efter att William fick mat :p. Hmm kan William ha ärvt sin morgontrötthet efter sin far?! Ja jag tror det!! :D.

Ha det så bra!

0 kommentarer:

Familjen

Min fina familj som denna blogg i första hand handlar om. Jag heter Caroline, är 25 år och arbetar som vårdare i Örebro. Mannen i mitt liv heter Daniel, han är min trygghet och den som tar ner mig på jorden när jag ibland svävar bort lite för högt. Tillsammans har vi vår son William som betyder allt för oss! Vi bor i Kumla i en lägenhet med våra två katter och i denna blogg kommer du att få följa vårt vardagliga liv och allt som hör till!

William

Vår älskade lille prins William föddes 101007 och livet fick en helt ny mening. Det är bus från morgon till kväll och nu tar han även klivet ut i barnomsorgen, vilket betyder ännu mera bus!

Följ min blogg :)

Follow Caroline