2010-11-08
Satan i gatan vad kallt det är ute, det är tur att man har varma kläder :). Det känns som om det är snö i luften också men det hoppas jag verkligen inte att det blir.

Helgen har varit lugn. I lördags var vi hos Kenth och Berit och hälsade på, Maria, Johan och Ella var också där :). Jag fick mysa med en 11 kilos klump, medan Maria mös med en nästan 4 kilos klump :).. Längtar så tills William blir lite äldre så man kan busa med honom :). Han är världens underbaraste nu med, men nu kan man ju inte göra så mycket med honom mer än att sitta och mysa. Fast det är också mysigt förstås :).
På kvällen kom Hannah och Marcus hit, var super trevligt! Vi åt snask, kollade på film och bara mös :). Hannah mös med William förstås och han trivs så bra i hennes famn :). Sedan spelade vi lite Wii, och jag gav de andra en hel del skratt med min bortblåsta kordinationsförmåga :p. Dock kunde vi ju inte spela alla fyra samtidigt eftersom vi bara har två kontroller men det gick bra ändå :).

Idag var jag och William in till Örebro för att hälsa på mitt jobb. Var jätte roligt att träffa de som jobbade :). William visade sin allra bästa sida, förutom när han blev panik hungrig och bara skrek, då var det bara att skynda sig med att fixa mat ;).
Idag började Daniel att jobba igen efter att ha varit hemma i fyra veckor. Det är tyst här hemma just nu, men det går ändå :). Jag badade William för en stund sen, det är inte jätte skoj direkt men det går bättre och bättre för varje gång. Det roligaste är ju att kissa utan blöja när man badat färdigt ;). Efter badet var han så trött att han somnade så jag la försiktigt in honom i hans säng, och än har han inte vaknat i allafall vilket måste vara rekord :).

Imorgon ska vi upp till BVC igen, då ska vi träffa läkaren för den obligatoriska en månads kontrollen, det kommer säkert att gå jätte bra! :).

Nej nu ska jag ta reda på badbaljan, sedan ska jag kolla på pensionärsjävlar ;).

Ha det så bra!

1 kommentarer:

Yliharju sa...

Det märkas att det var länge sen jag var inne och läste din blogg (förlåt) men va fin den har blivit, duktig du är. Och så fina bilder ;) hihihi.. längtar tills imorgon! Ses då love. PUSS

Familjen

Min fina familj som denna blogg i första hand handlar om. Jag heter Caroline, är 25 år och arbetar som vårdare i Örebro. Mannen i mitt liv heter Daniel, han är min trygghet och den som tar ner mig på jorden när jag ibland svävar bort lite för högt. Tillsammans har vi vår son William som betyder allt för oss! Vi bor i Kumla i en lägenhet med våra två katter och i denna blogg kommer du att få följa vårt vardagliga liv och allt som hör till!

William

Vår älskade lille prins William föddes 101007 och livet fick en helt ny mening. Det är bus från morgon till kväll och nu tar han även klivet ut i barnomsorgen, vilket betyder ännu mera bus!

Följ min blogg :)

Follow Caroline