2010-11-29
Idag och december ut ska Daniel arbeta 100% vilket betyder att han börjar kl 14 alla dagar istället för 16.20 och arbetar till 22.40. Inte jätte kul, men pengarna behövs ju. Önskar bara att han kunde få ett 100% jobb som är under dagtid.

I torsdags var William rent ut sagt hemsk, han bara skrek och skrek från det att Daniel åkte till jobbet tills han kom hem och ett par timmar till. Det var magen som krånglade på honom stackarn. Skrikandet fortsatte till nästan 1.30 (stackars grannar) så han äntligen somnade bredvid mig i sängen. Skrikandet fortsatte även dagen efter, till slut fick han extra laktulos och kunde äntligen bajsa. Efter det blev han så lugn och go :). Han skrattade och bubblade så det stod härliga till :). På kvällen somnade han innan 22 och sov enda till klockan 6.30 på lördagen, efter mat så somnade han om :).

I lördags var jag och William på kalas hemma hos farmor som fyllde år! Jätte trevligt var det och det bjöds på god mat och god tårta :). På kvällen somnade han vid 23 tror jag och sov till 5.30 :).
Igår fick William tillbringa ett par timmar hemma hos sin farmor och farfar medan jag och Daniel åkte till Willys för att handla, vi köpte även julklapp till lillebror Jimmie samt en ny julgran då katterna förstörde den gamla förra året. Granen var ju inte den billigaste direkt, men ack så fin, ser ut som en riktig gran. Vi köpte den på Blomsterlandet, granarna som fanns på K-Rauta och Bauhouse såg för jäkliga ut. Sedan skyndade vi oss hem och packade upp varorna för att sedan åka till Kenth och Berit. Det hade gått jätte bra och William hade både "pratat" och skrattat :).

På lördag ska William få spendera dagen i Laxå då jag och Daniel ska storstäda samt julpynta, tog ner ljusstakarna igår men ska sätta upp gardiner också. Och sedan är det äntligen jul hemma hos oss också :).

Nu sitter jag och väntar på att fina Hannah ska komma hit :).

Ha det så bra!

0 kommentarer:

Familjen

Min fina familj som denna blogg i första hand handlar om. Jag heter Caroline, är 25 år och arbetar som vårdare i Örebro. Mannen i mitt liv heter Daniel, han är min trygghet och den som tar ner mig på jorden när jag ibland svävar bort lite för högt. Tillsammans har vi vår son William som betyder allt för oss! Vi bor i Kumla i en lägenhet med våra två katter och i denna blogg kommer du att få följa vårt vardagliga liv och allt som hör till!

William

Vår älskade lille prins William föddes 101007 och livet fick en helt ny mening. Det är bus från morgon till kväll och nu tar han även klivet ut i barnomsorgen, vilket betyder ännu mera bus!

Följ min blogg :)

Follow Caroline