2010-10-31
Dagarna går ruskigt fort nu för tiden, det är nästan så att man inte hinner med riktigt! Varje dag med William är helt underbara och jag njuter varje sekund av våran lille son! Dock har han fortfarande lite bökigt med magen, den vill inte riktigt som han vill. Men det är lite konstigt också, det är bara på kvällarna han får ont stackaren och det är nästan alltid samma tid på kvällen han får ont. Vi fortsätter att köra på Laktulos, dock två gånger om dagen istället för en och sedan har vi bytit mat så nu får vi hoppas att det ger med sig. Ska ta upp detta med BVC på onsdag när vi ska dit. Nästa söndag blir William 1 månad, jag kan knappt tro det, det var ju nyss jag låg på bb och "bajsade" på mig :p.

Idag åkte jag och plutten bil alldeles själva hem till mamma och pappa i Laxå. Min mormor och morfar samt morbror skulle komma och träffa William. Bilfärden gick alldeles utmärkt, William sov hela vägen dit :). Jag måste köpa solskydd till rutorna bara för han tyckte inte om när den sken in. De tyckte att det var jätte roligt att få träffa honom, tyvärr blir det ju inte att man träffar de så ofta nu när man bor i Kumla.

Annars har det inte hänt så fasligt mycket sedan jag skrev sist. Vi var på marieberg i fredags för jag behövde nya byxor, kan inte riktigt ha mina byxor som jag hade innan. Det fick bli jeanstights, det funkar alltid, skönt att ha något som inte klämmer åt också :p. På marieberg träffade vi mamma också, så hon tog med sig William och vandrade runt med vagnen lite medan jag och Daniel fikade :). Men hon var borta himla länge så vi började nästan undra vart våran son tagit vägen :).

Imorgon kommer Hannah hit och myser :). Vi ska se på Facebook filmen och ha riktigt mysigt :).

Nu ska jag surfa vidare!

Ha det så bra!

1 kommentarer:

Amanda sa...

Nelias kolik hängde mycket ihop med hennes magproblem, som alltid började vid samma tidpunkt om kvällarna. Vi förstod inte alls hur det kunde vara så till en början, hon var som ett tidsinställt alarm... hoppas att det löser sig för er och William.

Familjen

Min fina familj som denna blogg i första hand handlar om. Jag heter Caroline, är 25 år och arbetar som vårdare i Örebro. Mannen i mitt liv heter Daniel, han är min trygghet och den som tar ner mig på jorden när jag ibland svävar bort lite för högt. Tillsammans har vi vår son William som betyder allt för oss! Vi bor i Kumla i en lägenhet med våra två katter och i denna blogg kommer du att få följa vårt vardagliga liv och allt som hör till!

William

Vår älskade lille prins William föddes 101007 och livet fick en helt ny mening. Det är bus från morgon till kväll och nu tar han även klivet ut i barnomsorgen, vilket betyder ännu mera bus!

Följ min blogg :)

Follow Caroline