2010-10-15
Gud vad tiden går fort.. Våran lilla skrutt är redan en vecka och en dag, alltså åtta dagar :).. Samtidigt känns det som om han har arit här så himla mycket längre än det. Vi spenderar dagarna med att äta, sova och bajsa. Oftast hinns det med en promenad också, åka i vagnen och bilen är det bästa som finns :).. När plutt sover har vi två katter som ber om all uppmärksamhet i världen, vilket de naturligtvis får :). Han är himla bra på att sova lille William, han brukar sova från 21 till 01, då får han en flaska sedan sover han oftast till 5.30 och då rusar pappa upp och blandar en ny och sedan sover han till mellan 9 och 10 :). Så jag kan ju inte klaga på att jag inte får någon sömn i allafall :). Pumpar ut mjölk gör jag imellan hans matningar men det är inte lika gott som ersättningen :p.

Igår var hans mormor här en snabbis, men han märkte inte så mycket av det eftersom att han sov typ hela tiden :).

Idag ska vi upp till barnmorskan för att väga honom, sist vägde han 2970 g så jag hoppas att han har gått upp lite idag, men det borde han ha gjort så mycket mat som han har fått i sig. :). Efter barnmorskan ska pappa Daniel tvätta sin bil, då tänkte jag att vi skulle gå ut på en liten promenad jag och skrutten, det är ju sånt härligt höstväder just nu :).

Nej nu ska jag ta ur handduken ur håret och underhålla våran son lite som nyss har vaknat :).

Ha det så bra!

0 kommentarer:

Familjen

Min fina familj som denna blogg i första hand handlar om. Jag heter Caroline, är 25 år och arbetar som vårdare i Örebro. Mannen i mitt liv heter Daniel, han är min trygghet och den som tar ner mig på jorden när jag ibland svävar bort lite för högt. Tillsammans har vi vår son William som betyder allt för oss! Vi bor i Kumla i en lägenhet med våra två katter och i denna blogg kommer du att få följa vårt vardagliga liv och allt som hör till!

William

Vår älskade lille prins William föddes 101007 och livet fick en helt ny mening. Det är bus från morgon till kväll och nu tar han även klivet ut i barnomsorgen, vilket betyder ännu mera bus!

Följ min blogg :)

Follow Caroline