2009-10-27
Damn vilken monster helg det var på jobbet, var full fart hela tiden visserligen var det ju hur gulliga ungdomar som helst där men man var något trött i huvudet när man kom hem :p. Var otroligt skönt att få sova ut idag i allafall :).

Igår var vi hemma hos Johan och Maria och fick ÄNTLIGEN träffa lilla Ella, hon kommer helt klart bli mosters favorit (fast som Maria sa så finns det ju bara en, men ändå :P). Sötaste lilla flickan överlägset och när vi var där så var hon så lugn och snäll, vilket hon inte hade varit under natten. Hon var duktig och bajsade när Daniel höll i henne med :). Jag fick vara med och byta på henne och då kom hon även igång med pinkeriet :). Ville ta med henne hem, tyvärr fick jag ju inte det ;). Men jag hoppas ju att jag får låna henne någon gång, då menar jag ju vara barnvakt ;). Åh vad bortskämd hon kommer att bli av mig sen ;).



Bilder på mamma Maria och pappa Johan tillsammans med Ella kommer när de känner sig fotovänliga ;). De hade fått noll sömn igår stackarna.

Idag blir det jobb igen, men det är lugna ungdomar som tur är. Man kanske till och med skulle kunna hitta på något skoj med dem :). Räkningarna är betalda idag med så nu är man lite fattigare, men Daniel ska ju föra över pengar till mig sen så då blir man lite rikare igen :P. Fast nu ska det storhandlas mat så vi slipper åka till Maxi var och varannan dag för att handla.

Nu ska jag hoppa in i duschen och så.

Ha det så bra!

0 kommentarer:

Familjen

Min fina familj som denna blogg i första hand handlar om. Jag heter Caroline, är 25 år och arbetar som vårdare i Örebro. Mannen i mitt liv heter Daniel, han är min trygghet och den som tar ner mig på jorden när jag ibland svävar bort lite för högt. Tillsammans har vi vår son William som betyder allt för oss! Vi bor i Kumla i en lägenhet med våra två katter och i denna blogg kommer du att få följa vårt vardagliga liv och allt som hör till!

William

Vår älskade lille prins William föddes 101007 och livet fick en helt ny mening. Det är bus från morgon till kväll och nu tar han även klivet ut i barnomsorgen, vilket betyder ännu mera bus!

Följ min blogg :)

Follow Caroline