2009-10-01
Ja imorgon säger jag upp mig, jo ni läste rätt. Daniel verkar ha ett så jäkla soft liv här hemma så jag tänkte att jag skulle joina honom och bara lalla runt här hemma, ta dagen som den kommer och kanske dö lite av tristess på kuppen. Eller föresten JAG SKULLE INTE TRO DET!!! :). Däremot ska jag säga upp mig av den anledningen att jag fått en ny tjänst fast på samma arbetsplats, jag ska från och med 1 december börja att arbeta natt kombinerat med några dagturer. Tjänsten är på 64.7% tror jag men i och med att det är nätter så kommer jag att tjäna mer än vad jag gör nu och nattjobb är något som jag känner passar mig så det kommer nog att bli jätte bra :).

Imorgon ska jag först hoppa in och jobba mellan 7 och 11, sen 11.45 ska jag infinna mig på vårdcentralen i Kumla för att träffa en läkare angående mitt knä. Han ska göra en bedömning av det som försäkringsbolaget sedan ska ta ställning till. Jag har fyllt i en massa saker idag som jag ska skicka till dem angående mitt knä som inte är bra så får vi se vad de säger sen.

Sedan kommer helgen bestå av jobb men det ska nog gå bra! Nästa vecka var det glest med jobb, men har fått extra så har lyckats fylla ut den rätt bra, är bara ledig på torsdagen.

Nej nu ska jag fixa iordning maten, gjorde en så himla god kycklinggryta igår som vi ska äta idag med fast med pasta till istället för ris.

Ha det så bra!!

0 kommentarer:

Familjen

Min fina familj som denna blogg i första hand handlar om. Jag heter Caroline, är 25 år och arbetar som vårdare i Örebro. Mannen i mitt liv heter Daniel, han är min trygghet och den som tar ner mig på jorden när jag ibland svävar bort lite för högt. Tillsammans har vi vår son William som betyder allt för oss! Vi bor i Kumla i en lägenhet med våra två katter och i denna blogg kommer du att få följa vårt vardagliga liv och allt som hör till!

William

Vår älskade lille prins William föddes 101007 och livet fick en helt ny mening. Det är bus från morgon till kväll och nu tar han även klivet ut i barnomsorgen, vilket betyder ännu mera bus!

Följ min blogg :)

Follow Caroline