2009-10-20
Idag är jag ledig vilket är jätte skönt :). Har inte gjort något speciellt än så länge och har inga planer på att göra det heller. Har röjt lite här hemma, diskat och tagit kattlådan. Var med Daniel till Hallsberg förut och beställde vinterdäck till min bil medan han lämnade in sina gamla för att få nya däck. Blir antagligen ett par Nokian Hakka, som Daniel är jätte avundsjuk över eftersom de var jätte billiga till min bil men jätte dyra till hans. Däck killen sa att dessa var de bästa så jag litar på honom. Daniel var och kollade upp vinterdäck åt mig här i Kumla igår, de hade ett däckmärke som hette Dayton som han rekomenderade och de var billiga, men jag kollade upp dessa på nätet igår och de hade fått sämst resultat på alla däcktester så de vill jag inte ha, men nu får jag ett par ordentliga däck så nu blir det nog bra :).

Igår satt jag på jobbet hela dagen och hade möte, var väldigt trevligt att Marica kom med sin lilla Elma på två veckor :). Man har ju hört om bebisar som varit jätte stora när mamman gått över tiden (Marica gick två veckor över tiden), men hennes lilla bebbe var pytteliten, 50 cm lång och 3235 g vägde den. Så otroligt söt var den och jag ville bara ha en bebis ännu mer när jag höll i den :). Snart kommer ju Maria och Johans lilla bebbe med så då blir man väl ännu mera sugen :). Bara att hoppas att Daniel hittar sig ett jobb snart för han är också super sugen nu :).

På kvällen igår var vi på jobbet och åt på Grekiska Kolgrillsbaren för att tacka av våran chef Gunilla som slutar, var super trevligt och kanon god mat som alltid :).

Nej nu ska jag ta reda på diskmaskinen.

Ha det så bra!!

0 kommentarer:

Familjen

Min fina familj som denna blogg i första hand handlar om. Jag heter Caroline, är 25 år och arbetar som vårdare i Örebro. Mannen i mitt liv heter Daniel, han är min trygghet och den som tar ner mig på jorden när jag ibland svävar bort lite för högt. Tillsammans har vi vår son William som betyder allt för oss! Vi bor i Kumla i en lägenhet med våra två katter och i denna blogg kommer du att få följa vårt vardagliga liv och allt som hör till!

William

Vår älskade lille prins William föddes 101007 och livet fick en helt ny mening. Det är bus från morgon till kväll och nu tar han även klivet ut i barnomsorgen, vilket betyder ännu mera bus!

Följ min blogg :)

Follow Caroline