2009-10-23
Sitter här hemma, nyduschad och under en filt eftersom jag fryser något så fruktansvärt. Daniel är på sin praktik så jag är helt själv, eller nej egentligen inte eftersom Astrid och Gösta är här men de är inte så sällskapliga våra katter utan de ligger i sovrummet och sover. Jag ska titta på idol senare och sen gå och lägga mig tidigt eftersom jag börjar jobba kl 7 imorgon, det är värsta monster helgen på jobbet och jag kommer att vara skapligt trött i huvudet på söndag kväll.

Idag var jag ledig men var ändå tvungen att åka in till jobbet eftersom att det var dags att få vaccin mot svininfluensan, känns helt okej än så länge det är lite ömt på armen men annars har jag inte märkt av några biverkningar.

Tittar på färjan på kanal 5 och tycker så synd om de två mupparna som hade mumintrollen som gemensamt intresse. Herregud det är ju pinsamt ju -skrattar-.

Nej nu ska jag fortsätta titta på tv.

Ha det så bra!!

0 kommentarer:

Familjen

Min fina familj som denna blogg i första hand handlar om. Jag heter Caroline, är 25 år och arbetar som vårdare i Örebro. Mannen i mitt liv heter Daniel, han är min trygghet och den som tar ner mig på jorden när jag ibland svävar bort lite för högt. Tillsammans har vi vår son William som betyder allt för oss! Vi bor i Kumla i en lägenhet med våra två katter och i denna blogg kommer du att få följa vårt vardagliga liv och allt som hör till!

William

Vår älskade lille prins William föddes 101007 och livet fick en helt ny mening. Det är bus från morgon till kväll och nu tar han även klivet ut i barnomsorgen, vilket betyder ännu mera bus!

Följ min blogg :)

Follow Caroline