2009-10-12
Ja nu är det ganska klart, eller det var det redan i lördags kväll, för första gången på flera år så går inte Sverige vidare till ett mästerskap. Eller mirakel kan ju ske, men även om detta mirakel skulle inträffa så anser jag att Sverige inte har något i detta mästerskap att göra, det är inte fotboll de spelar och då har de inget där att göra!!! Nu är det också klart att Lagerbäck avgår, vilket jag tycker är på tiden, vi behöver införa ett nytt spelsätt ja ett nytt synsätt på hela deras spel. Nej nu är det färdig pratat om fotboll.

För övrigt i helgen så har jag jobbat, men det har varit en trevlig helg på jobbet tycker jag :). Jag trivs väldigt bra på mitt jobb! Ska iväg och jobba idag med så idag och imorgon kommer jag inte att träffa Daniel så mycket eftersom han har praktik och arbetar förmiddag, men det är smällar man får ta ibland :).

Igår var vi i Örebro och grattade Maria som fyllt år, iofs var det ju ett litet tag sen men gårdagen var enda dagen som passade alla :). Det bjöds på gott fika och trevligt sällskap! Magen den växer så det knakar och snart är det dags! Tyvärr så blir det nog inte idag som jag trodde, men snart så :). Jag ska bli bästa mostern i hela världen :).

Nej nu ska jag fortsätta titta på One Tree Hill som jag missade igår och sen ska jag fixa mig lite mat.

Ha det så bra!!

1 kommentarer:

Maria sa...

Nope, ingen bebis på din dag... men men, en vacker dag ska hon väl trilla ut :)

Familjen

Min fina familj som denna blogg i första hand handlar om. Jag heter Caroline, är 25 år och arbetar som vårdare i Örebro. Mannen i mitt liv heter Daniel, han är min trygghet och den som tar ner mig på jorden när jag ibland svävar bort lite för högt. Tillsammans har vi vår son William som betyder allt för oss! Vi bor i Kumla i en lägenhet med våra två katter och i denna blogg kommer du att få följa vårt vardagliga liv och allt som hör till!

William

Vår älskade lille prins William föddes 101007 och livet fick en helt ny mening. Det är bus från morgon till kväll och nu tar han även klivet ut i barnomsorgen, vilket betyder ännu mera bus!

Följ min blogg :)

Follow Caroline