2009-11-02
Oj här var det inte uppdaterat på ett tag märker jag :). Har i och för sig inte hänt så där himla mycket sedan jag skrev sist. Jag har jobbat en himla massa, varit hemma och tagit det lugnt :p.

I lördags stod det dock fest på schemat efter jobbet. Hamnade på förfest på Hertig Karls allé hemma hos Tobbe, var jätte skoj att träffa alla som var där :). Sedan begav vi oss till Frimis (alla förutom DG och Daniel som åkte hem), var sjuk skoj där inne och vi dansade och sjöng :). Bilder från denna kväll kommer på Facebook senare ikväll :). Var nog länge sedan jag hade så skoj faktiskt :). Dock var det inte lika skoj när vi skulle gå därifrån eftersom jag fick världens monster huvudvärk och det bara blixtra framför ögonen :s. Det blev lite bättre med en ipren men inte helt bra :/. Sedan kom Berit och hämtade oss och jag somnade på en gång när jag kom hem.
Igår var jag SEG huvudet åkte bergochdalbana, men det var bara att se glad för jag skulle bege mig till Örebro och jobba. Men innan jobbet åkte vi till skogsvägen där även Maria, Johan och lilla Ella var :). Var roligt att träffa dem och Ella växer så det knakar :).

Idag fick jag svar från vårdcentralen att mina prover jag tog för ett tag sen var bra, men att jag visade lågt värde på folat (folsyra) så därför fick jag gå upp dit och ta nya prover nu i eftermiddags, får hoppas att det bara var en tillfällighet och att detta prov inte visar något. Efter vårdcentralen åkte vi till Willys för att handla lite mat så nu ser inte kylskåpet så tomt ut längre :D. Vi var också och åt på IKEA det var gott :).

Denna vecka ska jag jobba 2 dagar bara och det är faktiskt jäkligt skönt, men har lyckats fylla upp dagarna hyffsat ändå.

Nej nu ska jag umgås lite med Daniel innan det är dags för honom att åka till praktiken för att arbeta natt.

Ha det så bra!!

1 kommentarer:

Fröken Becca sa...

Det var helt underbart att se lilla Pyret röra sig i magen. Längtar tills den dagen man börjar känna sparkarna :) Jag frågade aldrig om könet, men jag tror det var för tidigt så jag hoppas de kan se den 23 december istället :)

Familjen

Min fina familj som denna blogg i första hand handlar om. Jag heter Caroline, är 25 år och arbetar som vårdare i Örebro. Mannen i mitt liv heter Daniel, han är min trygghet och den som tar ner mig på jorden när jag ibland svävar bort lite för högt. Tillsammans har vi vår son William som betyder allt för oss! Vi bor i Kumla i en lägenhet med våra två katter och i denna blogg kommer du att få följa vårt vardagliga liv och allt som hör till!

William

Vår älskade lille prins William föddes 101007 och livet fick en helt ny mening. Det är bus från morgon till kväll och nu tar han även klivet ut i barnomsorgen, vilket betyder ännu mera bus!

Följ min blogg :)

Follow Caroline