2009-11-09
Fy vad dåligt det är med uppdatering från min sida.. Har ingen skrivarlust och har heller inget intressant att skriva. Dagarna rullar på som vanligt. I helgen har jag för en gångs skull varit ledig, dock har jag haft fullt upp ändå. I fredags var jag ner till Laxå för att hjälpa pappa. Lördagen spenderades med Marina och massa andra, var en mycket lyckad dag! En bag in box fick vi i oss jag och Marina, fast jag verkade ha mått bäst efteråt av oss två ;). Igår var jag till Laxå igen för att gratulera min kära pappa på farsdag, jeans och strumpor fick det bli i present i år :).

Nu sitter jag här hemma och har tråkigt medan Daniel kör eftermiddagspass denna vecka, ska jobba jag med imorgon men jag är ledig mycket denna vecka :). Skönt att vila upp sig, surt att missa pengar. Men jag har mina 80% och det är bra mycket bättre än 50% så det blir nog bra i slutändan :).

Nej nu ska jag fortsätta se på TV, ikväll är det Ullared dokisen också can´t wait ;).

Ha det bra!

1 kommentarer:

Annika sa...

Jodå, vi är glad för att att han har jobb, han har nog bara kommit till någon nereperiod, är nog inte så roligt att bli flyttade från dag till dag till olika avdelningar & aldrig veta vart man ska vara.. Men någon gång vänder det förhoppningsvis... :)

Ja, visst var huset fint.. I drömmarna skulle jag vilja ha ett sånt.. Men i verkligheten, vill jag ha ett gammalt, där vi kan göra om så som vi vill ha det.. :)

Familjen

Min fina familj som denna blogg i första hand handlar om. Jag heter Caroline, är 25 år och arbetar som vårdare i Örebro. Mannen i mitt liv heter Daniel, han är min trygghet och den som tar ner mig på jorden när jag ibland svävar bort lite för högt. Tillsammans har vi vår son William som betyder allt för oss! Vi bor i Kumla i en lägenhet med våra två katter och i denna blogg kommer du att få följa vårt vardagliga liv och allt som hör till!

William

Vår älskade lille prins William föddes 101007 och livet fick en helt ny mening. Det är bus från morgon till kväll och nu tar han även klivet ut i barnomsorgen, vilket betyder ännu mera bus!

Följ min blogg :)

Follow Caroline