2009-11-30
I lördags var mamma, jag, Lilian och Nettan till Ullared för att inhandla lite julklappar. Jag hittade till nästan alla, det är bara Kenth, Maria och Johan kvar :). De får jätte gärna komma med önskemål ;). Hittade massa fint till Ella, dels saker som Maria betalat för som jag ska leverera och dels sånt som hon ska få av oss i julklapp :). Damn vad folk det var, fick lite smått panik ett tag, åk aldrig dit en lördag och lönehelg säger jag bara :). Sen är det bara bullshit att inga bussar går på helger, det var säkert 40 bussar där och de rymmer ju en hel del folk så det var ganska saftigt med folk, när vi gick ut första gången för att lämna saker i bilen så var det säkert minst 300 pers som stod i kö och då var klockan bara 10. Sjukt var det, men det får man ju nästan räkna när man åker dit i jultider.

Apprå på det så är det ju snart jul, och jag har inte ens julpyntat än, riktigt dåligt av mig jag vet men det har liksom inte hunnits med. Men imorgon ska jag ta tag i det och har även bokat tvättstugan så att jag kan tvätta lite gardiner.

Har mått riktigt illa till och från ett bra tag och det börjar bli jäkla jobbigt :(.. Idag fick jag inte ens i mig lunchen på jobbet. Hatar att må illa det finns inget värre :s..

Nu ska jag plocka fram gardinerna så det är klart inför imorgon, sen blir det sängen. Medan Daniel ska sitta uppe för att se hur det går för Saab, de skulle visst komma med något uttalande vid midnatt.

Ha det så bra!!

0 kommentarer:

Familjen

Min fina familj som denna blogg i första hand handlar om. Jag heter Caroline, är 25 år och arbetar som vårdare i Örebro. Mannen i mitt liv heter Daniel, han är min trygghet och den som tar ner mig på jorden när jag ibland svävar bort lite för högt. Tillsammans har vi vår son William som betyder allt för oss! Vi bor i Kumla i en lägenhet med våra två katter och i denna blogg kommer du att få följa vårt vardagliga liv och allt som hör till!

William

Vår älskade lille prins William föddes 101007 och livet fick en helt ny mening. Det är bus från morgon till kväll och nu tar han även klivet ut i barnomsorgen, vilket betyder ännu mera bus!

Följ min blogg :)

Follow Caroline