2009-12-05


Erik Grönwall är KUNG!!! Detta kommer att bli den bästa Idol final av alla de som gått i Sverige. Erik och Calle precis som jag hoppades på :).. Jag kommer att sitta bänkad framför tvn nästa vecka och heja allt vad jag kan på Erik :D..

Trött är jag, har jobbat natt i två dagar nu och imorse kom jag inte hem förrän 8.30, men somnade inte förrän vid 9 och sen vaknade jag vid 14 av århundradets värsta mensvärk vilket inte var kul någonstans :s. Men denna har gått över nu som tur är :). Har varit till Marieberg idag med, köpt de sista klapparna så nu är allt färdig köpt samt inslaget så nu inväntas bara julafton. Vissa får väldigt oinspirerande klappar, men som vi hoppas ändå kommer att vara till glädje :). Även fast vi inte har så mycket pengar så har det spenderats ganska mycket på julklappar iår. Jag kan inte hjälpa det, jag älskar att handla klappar :). Julen har även hittat in i lägenheten, vilket är mysigt :). Bara granen som fattas, men den kommer ner från vinden dagen innan julafton.

Imorgon är det jobb igen, men sen är jag ledig fram till tisdag :). Jobbar väldigt lite veckorna som kommer nu, inte bra pengamässigt men bra för huvudet och kroppen känner jag. I vår kommer jag tydligen vara helt ledig var tredjevecka vilket oroar mig lite eftersom jag inte kommer att jobba ihjäl mig veckorna innan, men men vi får se vad som händer. Daniel ska träffa sin nya jobbcoach på måndag också, kan ju hoppas att det samtalet leder någonvart.

Ny design har bloggen fått med, dock vet jag inte riktigt hur den fungerar än, men det löser sig nog allt eftersom :).

Nej nu ska jag krypa till kojs.

Ha det bra!!

0 kommentarer:

Familjen

Min fina familj som denna blogg i första hand handlar om. Jag heter Caroline, är 25 år och arbetar som vårdare i Örebro. Mannen i mitt liv heter Daniel, han är min trygghet och den som tar ner mig på jorden när jag ibland svävar bort lite för högt. Tillsammans har vi vår son William som betyder allt för oss! Vi bor i Kumla i en lägenhet med våra två katter och i denna blogg kommer du att få följa vårt vardagliga liv och allt som hör till!

William

Vår älskade lille prins William föddes 101007 och livet fick en helt ny mening. Det är bus från morgon till kväll och nu tar han även klivet ut i barnomsorgen, vilket betyder ännu mera bus!

Följ min blogg :)

Follow Caroline