2009-12-09
Är inne på min fjärde lediga dag vilket känns hur skumt som helst för jag brukar ju aldrig vara ledig :). Skulle ha jobbat kväll igår, men när jag ringde till jobbet och frågade när jag skulle börja (hade skrivit två olika tider) så sa de att vi bara hade en ungdom och vi skulle vara fyra personal. Lite onödigt tyckte jag och tog ut komp, vilket resulterade i att jag var ledig igår med och jobbar inte förrän på lördag :).

Har inte hänt så väldigt mycket sen det senaste inlägget, bara varit hemma. I måndags följde jag med Daniel in till stan, han skulle på möte så jag gick lite inne på Åhlens. Det slutade med att jag köpte ännu mera julklappar till lilla Ella, jag kan inte sluta köpa saker till den lilla sötnosen :). Efter mötet åkte vi hem till Maria och Johan och lilla Ella och hälsade på, hon är ju så otroligt söt mosters lilla sötnos :). Och hon växer så det knakar med :). Fick jag så skulle jag vara där jämt, men tror att Maria och Johan skulle tröttna på mig då ;).

Träffade Sandra, Henrik och deras lilla Noah på Åhlens också och gudars vad han hade växt, sist jag såg honom var han ju nästan nyfödd och nu var han jätte stor :). Men en riktig liten sötnos var han med :).

Idag spenderades eftermiddagen i garaget, min bil fick sig en välförtjänt tvätt som den verkligen behövde eftersom jag inte tvättat den sedan i somras. Lite vax åkte även på den för det sa Daniel att man måste ha :P. Så nu får den stå i garaget tills på lördag och jag ska jobba.

Nej nu ska jag fortsätta se på tv, sen ska jag fortsätta läsa Caroline Gynnings bok "Ego Woman", as bra är den och när jag börjar läsa så har jag riktigt svårt att lägga ifrån mig den :).

Ha det så bra!

1 kommentarer:

Yliharju sa...

Nu börjar jag bli irriterad. Jag föröker och försöker skriva på din blogg, men det går fan inte. oh! jag hoppas detta kommer fram iaf :) hehe. Ja det kanske blir den vi får se. jaha. vilken klänning då då? Love

Familjen

Min fina familj som denna blogg i första hand handlar om. Jag heter Caroline, är 25 år och arbetar som vårdare i Örebro. Mannen i mitt liv heter Daniel, han är min trygghet och den som tar ner mig på jorden när jag ibland svävar bort lite för högt. Tillsammans har vi vår son William som betyder allt för oss! Vi bor i Kumla i en lägenhet med våra två katter och i denna blogg kommer du att få följa vårt vardagliga liv och allt som hör till!

William

Vår älskade lille prins William föddes 101007 och livet fick en helt ny mening. Det är bus från morgon till kväll och nu tar han även klivet ut i barnomsorgen, vilket betyder ännu mera bus!

Följ min blogg :)

Follow Caroline