2009-12-30
Ja imorgon är det sista dagen på 2009, ett år som varit riktigt bra faktiskt. På fredag är det första dagen på 2010 och jag hoppas att det året blir lika bra som detta!!
Nästan alla har ju en sammanfattning av året som varit i sina bloggar och jag ska väl inte vara sämre jag :)..

  • I januari fick jag fast jobb på Halltorpsvägen 182-186, världens bästa arbetsplats om jag får säga min mening :). Jag började där på 50% men är nu uppe i 86.71%, så nu är det inte långt kvar till heltid :)..
  • På alla hjärtansdag förlovade vi oss, underbar dag ;).
  • Jag jobbade så mycket i våras att det nu resulterat sig i en lindrig magkatarr, men kände att jag var tvungen att göra det efter att vi fått reda på att Daniel skulle bli uppsagd.
  • Under sommaren så var vi ute och åkte de dagar jag var ledig, det blev resor till Söderköping, Västervik, Kolmården, Nyköping. Hmm har jag glömt något? Grillade en himla massa, mös med nära och kära, solade och bara njöööt av det fina vädret :).
  • Hösten har hägrats av Idoltittande, umgänge med nära och kära, 5-års firande den 26/9 och det bästa av allt att jag blev "moster" (är ju bara ingift moster men räknar mig själv som riktig moster) till lilla Ella i oktober :).

Det var en liten kort sammanfattning av året, men för att vara ärlig så har det faktiskt mest bestått av jobb, jobb och åter jobb.. Men har ju hunnit med en massa roligt däremellan :).. Vad som händer imorgon återstår att se, tycker det är så synd att alla vänner inte ska vara samlade på ett och samma ställe men men så är det ju ibland :(.. Antingen blir vi här hos oss i Kumla eller så far vi till Hallsberg, det visar sig imorgon :)..

Till det nya året önskar jag mig en himla massa kärlek och kanske en och annan överraskningsom jag hoppas slår in ;).. Den som lever får se!!

Med detta inlägg vill jag önska er alla ett riktigt GOTT NYTT ÅR!!!

3 kommentarer:

Yliharju sa...

hoppas du får en underbar start på det nya året. hoppas vi ses sen. Love

Fröken Becca sa...

Gott Nytt år!

Amanda sa...

Haha, ja, du har ju faktiskt haft rätt i det tidigare :) Hoppas att ni får ett riktigt fint år ni också!

Familjen

Min fina familj som denna blogg i första hand handlar om. Jag heter Caroline, är 25 år och arbetar som vårdare i Örebro. Mannen i mitt liv heter Daniel, han är min trygghet och den som tar ner mig på jorden när jag ibland svävar bort lite för högt. Tillsammans har vi vår son William som betyder allt för oss! Vi bor i Kumla i en lägenhet med våra två katter och i denna blogg kommer du att få följa vårt vardagliga liv och allt som hör till!

William

Vår älskade lille prins William föddes 101007 och livet fick en helt ny mening. Det är bus från morgon till kväll och nu tar han även klivet ut i barnomsorgen, vilket betyder ännu mera bus!

Följ min blogg :)

Follow Caroline