2009-11-24
Ja jag skriver ytterligare ett inlägg på jobbet. Är sämst på att uppdatera nu för tiden, men som jag skrivit tidigare så har jag inte så mycket att berätta, dagarna rullar på med arbete medan Daniel är lika arbetslös som tidigare. Får se om han kommer att få en ny praktikplats efter denna vecka eftersom han troligen inte kommer att vara kvar där han är nu.

Helgen spenderades som vanligt på jobbet. Men på lördagkvällen så stod det maskerad på schemat :). Denna maskerad var hemma hos Sandra och Niclas och jag måste säga att detta var en mycket trevlig tillställning på alla sätt och vis :).. Har nog aldrig skrattat så mycket som jag gjorde när Daniel och Ola gjorde sig iordning hemma hos oss, dock skrattade jag inte åt oordningen som blev men den tog Daniel hand om i söndags. Det var roligt att träffa Camilla och Pilla igen för det var ju ett tag sen. Även Lina kom på besök vilket var mycket trevligt för det händer ju inte alltför ofta ;). Nej det var en lyckad kväll, lyckad fylla och jag vaknade upp och mådde kanon på söndagen :).


Börjar tvila på mitt val av man ;)
Veckan kommer att bestå av jobb, natt idag och imorgon sedan kvällspass torsdag och fredag. På lördag far jag till Ullared för att shoppa julklappar till nära och kära, men det kommer nog att slinka ner ett och annat till mig själv i kundvagnen också ;). Ska se till att bara ha en viss mängd pengar på kontot annars kommer jag spendera upp vartenda öre ;).

På jobbet inatt är det lugnt, har bara en ungdom som sover så gott. Men det är bra för jag känner mig illamående och har gjort detta större delen av dagen, får hoppas att det går över snart.
Nej nu ska jag ta och göra lite nytta här.

Ha det så bra!

0 kommentarer:

Familjen

Min fina familj som denna blogg i första hand handlar om. Jag heter Caroline, är 25 år och arbetar som vårdare i Örebro. Mannen i mitt liv heter Daniel, han är min trygghet och den som tar ner mig på jorden när jag ibland svävar bort lite för högt. Tillsammans har vi vår son William som betyder allt för oss! Vi bor i Kumla i en lägenhet med våra två katter och i denna blogg kommer du att få följa vårt vardagliga liv och allt som hör till!

William

Vår älskade lille prins William föddes 101007 och livet fick en helt ny mening. Det är bus från morgon till kväll och nu tar han även klivet ut i barnomsorgen, vilket betyder ännu mera bus!

Följ min blogg :)

Follow Caroline