2011-03-30
Ja nu är det dags för mig att ge mig ut i arbetslivet igen :). Dagar ska sparas och extra pengar ska in, plus att Daniel får lite pappa-son tid med William. Detta skrämmer honom litegrann men jag vet att han kommer att fixa det galant och det är väldigt nyttigt för dem båda två att spendera tid tillsammans utan mig :).

Veckan har rullat på trots att vi inte har gjort något speciellt. Vädret är på topp och jag andas vår :). Idag var jag och Valerica med sonen Love ute på promenad i två timmar och det var så himla skönt och solen brände på kinderna. På hemvägen köpte vi oss varsin glass och bara njöt! Köpte den nya dajmglassen med päronsmak och den kommer bli min drog i sommar kan jag säga :).

Imorgon ska vi träffa de andra mammorna från föräldragruppen och det ska bli jätte trevligt!! :)

Nu ska jag mysa vidare med världens finaste William! BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

0 kommentarer:

Familjen

Min fina familj som denna blogg i första hand handlar om. Jag heter Caroline, är 25 år och arbetar som vårdare i Örebro. Mannen i mitt liv heter Daniel, han är min trygghet och den som tar ner mig på jorden när jag ibland svävar bort lite för högt. Tillsammans har vi vår son William som betyder allt för oss! Vi bor i Kumla i en lägenhet med våra två katter och i denna blogg kommer du att få följa vårt vardagliga liv och allt som hör till!

William

Vår älskade lille prins William föddes 101007 och livet fick en helt ny mening. Det är bus från morgon till kväll och nu tar han även klivet ut i barnomsorgen, vilket betyder ännu mera bus!

Följ min blogg :)

Follow Caroline