2011-03-13
Slänger in ett par rader här innan det är dags att sova! Veckan har gått så otroligt fort, kanske beror på att man haft massor av besök :). Torsdagen var enda dagen då vi var ensamma jag och William. Trodde även att fredagen skulle bli lång och tråkig men tji fick jag för världens bästa Hannah kom hit och mös med oss :). Vi tog en promenad till maxi för att handla och när vi kom hem så gjorde jag varma mackor medan hon busade med William :).

Idag fick jag sovmorgon då jag tyckte att det var dags för Daniel att gå upp och mysa med William :). Så kl 06.20 var det bara för Daniel att kliva upp, medan jag fick sova vidare :). William vaknade till en gång under natten och ville ha nappen, jag vaknade ju så klart av detta men innan jag hann sätta mig upp för att ge honom den så klappade Daniel mig på axeln, skrattade och vände sig om och somnade om. Han kommer inte ihåg detta säger han så antagligen sov han fortfarande :p. Jag tog ur Williams täcke ur påslakanet häromdagen och efter det tycker jag att han sover lite bättre, han blir inte lika varm som tidigare och han kan röra sig bättre. Så nu ligger han ihopkurad på sida istället för på rygg :). Han har både ätit gröt nu ikväll och druckit nästan en hel flaska välling så jag hoppas att jag får sova ett par timmar innan han vaknar och är hungrig igen.

Imorgon ska vi åka hem till mamma och pappa för att hälsa på :). Mamma var ju här och träffade William nu i veckan men pappa har ju inte träffat honom på länge. Om vi inte blir alltför sena därifrån så ska jag och William hem till Hannah och mysa med henne och Emma :).

Usch har blivit helt beroende av angry birds, har jag väl börjat spela så kan jag inte sluta :p. Fast banorna som jag inte klarar får Daniel hjälpa mig med ;).

Nej nu ska jag sova! BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

0 kommentarer:

Familjen

Min fina familj som denna blogg i första hand handlar om. Jag heter Caroline, är 25 år och arbetar som vårdare i Örebro. Mannen i mitt liv heter Daniel, han är min trygghet och den som tar ner mig på jorden när jag ibland svävar bort lite för högt. Tillsammans har vi vår son William som betyder allt för oss! Vi bor i Kumla i en lägenhet med våra två katter och i denna blogg kommer du att få följa vårt vardagliga liv och allt som hör till!

William

Vår älskade lille prins William föddes 101007 och livet fick en helt ny mening. Det är bus från morgon till kväll och nu tar han även klivet ut i barnomsorgen, vilket betyder ännu mera bus!

Följ min blogg :)

Follow Caroline