2011-03-08


Ligger just nu i sängen och nattar William som ligger i sin säng bredvid mig. Trött som skrutt är han men protesterar lite när det kommer till det här att sova. Äta skulle han inte heller göra men lyckades få i honom 160 av 200 ml, han är ju lite rolig när det kommer till matning för det måste gå exakt 3 timmar mellan målen, ibland lite mer, annars äter han inte och idag råkade jag börja matningen en halvtimme tidigare med hopp om att han skulle somna tidigare. Så nu får vi se hur länge han sover imorgon! Idag tyckte han att det var dags att vakna kl 6, det tyckte ju inte jag direkt men det var bara att kliva upp, en fördel med detta var ju att även Daniel kom upp innan 7 och det vet jag inte när det hände sist :).

Som bilden visar (vet inte hur man gör med pixlar så antingen är den jätte stor eller pytte liten) så har vi haft besök av min och min brors barndomsvän Caroline, eller Frallan som vi kallar henne. Det var super roligt att träffa henne för det var ju inte igår direkt, hon har vari både i Irland och Australien och nu ville hon träffa oss innan hon for vidare till Irland igen :). Men det kändes precis som förr när vi satt och pratade :).

Imorgon kommer våran bästa Hannah hit och myser :). Vi längtar så både jag och William!! BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

0 kommentarer:

Familjen

Min fina familj som denna blogg i första hand handlar om. Jag heter Caroline, är 25 år och arbetar som vårdare i Örebro. Mannen i mitt liv heter Daniel, han är min trygghet och den som tar ner mig på jorden när jag ibland svävar bort lite för högt. Tillsammans har vi vår son William som betyder allt för oss! Vi bor i Kumla i en lägenhet med våra två katter och i denna blogg kommer du att få följa vårt vardagliga liv och allt som hör till!

William

Vår älskade lille prins William föddes 101007 och livet fick en helt ny mening. Det är bus från morgon till kväll och nu tar han även klivet ut i barnomsorgen, vilket betyder ännu mera bus!

Följ min blogg :)

Follow Caroline