2011-03-26
Har haft bloggtorka i ett par dagar, Williams fall tog väl musten ur mig ;). Men han lever och mår bra och är världens sötaste! Sen jag skrev sist har det inte hänt jätte mycket, hade återträff med föräldragruppen i onsdags, var jätte trevligt och vi pratade om kost, rutiner och mat. Vi mammor har ju träffats en del så det var roligt att även ett par pappor var med, fick ju till och med Daniel att följa med :). Efter träffen åkte vi till Örebro för att överraska Berit på jobbet med en blomma eftersom hon fyllde år, besöket var väldigt uppskattat :). På eftermiddagen kom mamma hit och vi tog en promenad i blåsten bort till Sveas och fikade lite.
På torsdagen var vi bara hemma och tog det lugnt, jag och William tog en promenad på eftermiddagen, det blåste lite kallt men annars var det skönt!
Igår åkte vi till Laxå så att William fick mysa lite med sin mormor, morfar och morbror. Vi kände också att han har fått sin första tand :). Så nu har de senaste två veckornas matvägran, gnäll och konstig sömn fått sin förklaring. Våran kille börjar bli stor och tiden får gärna bromsas upp nu!

Idag blev vi bjudna på mat på skogsvägen, sedan åkte Daniel och tvättade sin bil medan jag, Berit och William tog en promenad. När Daniel kom tillbaka bjöds det på tårta och kaffe :). William har inte ätit så mycket idag och vägrade både ersättning, välling och gröt nu ikväll samt somnade innan 21 så nu får vi se hur länge han sover.

Imorgon ska vi till Willys och veckohandla mat samt städa, inte det roligaste som finns att göra men det måste göras. BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

0 kommentarer:

Familjen

Min fina familj som denna blogg i första hand handlar om. Jag heter Caroline, är 25 år och arbetar som vårdare i Örebro. Mannen i mitt liv heter Daniel, han är min trygghet och den som tar ner mig på jorden när jag ibland svävar bort lite för högt. Tillsammans har vi vår son William som betyder allt för oss! Vi bor i Kumla i en lägenhet med våra två katter och i denna blogg kommer du att få följa vårt vardagliga liv och allt som hör till!

William

Vår älskade lille prins William föddes 101007 och livet fick en helt ny mening. Det är bus från morgon till kväll och nu tar han även klivet ut i barnomsorgen, vilket betyder ännu mera bus!

Följ min blogg :)

Follow Caroline