2011-04-04
Då var det måndag igen och helgen är över, har varit en riktigt lugn helg och vi har inte gjort speciellt mycket. Har varit hos Daniels föräldrar både lördag och söndag. I fredags var vi i Laxå och mös :). William premiär satt i matstolen och det gick lika bra som hemma :).

I torsdags var det mamma/barn träff hemma hos Maria och hennes söta lilla Emma. Var jätte trevligt som vanligt, dock fick värden magsjuka på kvällen men vi klarade oss tack och lov :). Hannah kom hit och mös med oss under kvällen och det är alltid lika trevligt!

I fredags köpte vi en badstol på GP:s här i Kumla och den premiär badade vi med i lördags, det var himla spännande tyckte William ska ta ett bad ikväll tänkte jag för att se om det går lika bra idag :).

På onsdag så är det träff med föräldragruppen, då ska det pratas om tandhälsa, William har ju två små risgryn till tänder i sin mun så det är väl dags att införskaffa en tandborste tror jag :).

Får se vad denna vecka har mer att erbjuda, på lördag ska jag iallafall jobba :). På torsdag fyller världens bästa William sex månader. Jag förstår inte vart tiden tagit vägen.

0 kommentarer:

Familjen

Min fina familj som denna blogg i första hand handlar om. Jag heter Caroline, är 25 år och arbetar som vårdare i Örebro. Mannen i mitt liv heter Daniel, han är min trygghet och den som tar ner mig på jorden när jag ibland svävar bort lite för högt. Tillsammans har vi vår son William som betyder allt för oss! Vi bor i Kumla i en lägenhet med våra två katter och i denna blogg kommer du att få följa vårt vardagliga liv och allt som hör till!

William

Vår älskade lille prins William föddes 101007 och livet fick en helt ny mening. Det är bus från morgon till kväll och nu tar han även klivet ut i barnomsorgen, vilket betyder ännu mera bus!

Följ min blogg :)

Follow Caroline