2011-04-19
Idag är det tisdag och det betyder att Daniel snart är långledig och är hemma och myser massa med oss, dock så jobbar ju jag på fredag men annars så har vi massor av dagar att mysa på :). På påskafton ska vi hem till mina föräldrar och äta god mat, Daniels föräldrar ska också med så det blir riktigt trevligt :).

Dagen började med en promenad tillsammans med Sofie och Oliver. Vi gick och kikade på alla nybyggda hus då Sofie ville ha inspiration till deras trädgård, själv gick jag och suktade efter hus och önskade att vi hade ekonomin till detta!


Annars idag har vi inte gjort så mycket! William har kommit in i någon period då det helst inte ska sovas något varken morgon eller kväll, men nu i eftermiddag somnade han äntligen utan problem och både han och jag sov i 2 timmar, vilket var jätte skönt :). Hungrig var han när han vakna också för han åt mer än en halv burk torsk, efterrätt och 100 ml ersättning. Nu står han sig förhoppningsvis till kvällsvällingen.

Hur skönt är inte vädret ute då, riktig vårvärme :). Det har bara sagt pang på björkarna också och de börjar spricka fram små gröna löv, jag älskart! :).

Nu ska vi mysa vidare här hemma :).

0 kommentarer:

Familjen

Min fina familj som denna blogg i första hand handlar om. Jag heter Caroline, är 25 år och arbetar som vårdare i Örebro. Mannen i mitt liv heter Daniel, han är min trygghet och den som tar ner mig på jorden när jag ibland svävar bort lite för högt. Tillsammans har vi vår son William som betyder allt för oss! Vi bor i Kumla i en lägenhet med våra två katter och i denna blogg kommer du att få följa vårt vardagliga liv och allt som hör till!

William

Vår älskade lille prins William föddes 101007 och livet fick en helt ny mening. Det är bus från morgon till kväll och nu tar han även klivet ut i barnomsorgen, vilket betyder ännu mera bus!

Följ min blogg :)

Follow Caroline