2011-04-28
Är helt slut i hela kroppen, kommer sova gott i natt känner jag, var på Friskis och körde kibox med Cajsa nu ikväll. Trots att detta pass var bra mycket tuffare än det vi körde sist (då blev jag inte svettig men trött i huvudet) så orkade jag köra hela och jag tog i så svetten rann om mig :). Så härlig känsla i hela kroppen efteråt, speciellt när jag kände att jag orkade :). Men jag måste köpa mig ett par bättre skor!!!

William var hemma och mös med bästa Hannah, första gången de var själva så länge men det hade gått super bra, vilket jag visste att det skulle göra :).

I förmiddags tog jag och Daniel en promenad, eller Daniel promenerade medan jag typ halv sprang 10 m bakom med sprängande benhinnor (MÅSTE pröva ut nya skor). Men den jäkeln gick ju snabbt för att han visste att jag inte orkade gå så snabbt och därav inte kommer fråga om han vill följa med fler gånger. Vi köpte parasoll och myggnät på GP.s också så nu är det gjort.

Förlängde min föräldraledighet idag också och tyvärr kommer William att få börja på dagis i november, dagarna räcker inte om vi ska klara oss ekonomiskt :(. Så nu tar jag ut fem dagar i veckan och då kan jag vara hemma till 31 oktober. Mig gör det inget att börja jobba, är ju William jag tänker på, men det ska nog gå bra!

Imorgon ska jag och William hem till Moa på mamma/barn träff och på eftermiddagen ska vi och kolla på en lokal till namncermonin som förhoppningsvis blir av augusti. Vi kommer ju att bli ett par stycken och då får vi inte plats i våran lilla lägenhet :p.

0 kommentarer:

Familjen

Min fina familj som denna blogg i första hand handlar om. Jag heter Caroline, är 25 år och arbetar som vårdare i Örebro. Mannen i mitt liv heter Daniel, han är min trygghet och den som tar ner mig på jorden när jag ibland svävar bort lite för högt. Tillsammans har vi vår son William som betyder allt för oss! Vi bor i Kumla i en lägenhet med våra två katter och i denna blogg kommer du att få följa vårt vardagliga liv och allt som hör till!

William

Vår älskade lille prins William föddes 101007 och livet fick en helt ny mening. Det är bus från morgon till kväll och nu tar han även klivet ut i barnomsorgen, vilket betyder ännu mera bus!

Följ min blogg :)

Follow Caroline