2011-04-20
Fick en kommentar från en tjej att jag inte får glömma att kontakta Erika angående mitt pris i hennes goodiebag tävling (tryck på tävlingar så hittar ni den) då jag tydligen har vunnit :D. JIPPIE jag som aldrig vinner något!! Nu till det svåra, vad fasen ska jag välja?! Det finns ju så mycket som jag vill ha! :) Hmm det får jag fundera på en stund :).

Idag fick jag med mig Daniel ut på promenad i det härliga vädret :). Vi hick ner till Kumlasjön och bara njöt av solen, sedan gick vi till Maxi och köpte årets första mjukglass och satte oss på torget. William fick också smaka och han tyckte att det var gott, tror att han kommer att bli en riktig gottegris precis som sin mamma ;).



Vi köpte ny kattmat häromdagen, en billigare variant då den vi brukar köpa kostar alldeles för mycket för våran plånbok. Gösta han mumsar och äter, men vet ärligt talat inte om Astrid varit i sin skål och ätit eller om det är Gösta. Hon är ju lite speciell när det kommer till mat så vi får ha lite koll på henne att hon verkligen äter.

Nu sover William middag och jag ska kika vilket pris jag ska välja :).

1 kommentarer:

Rebecca - Mamma till Tove sa...

Så klart gillar man glass. Vem gör inte det? :D

Sv:Det där kommer när de börjar leka mera, och krypa och gå. Då tröttas de ut under dagen Och somnar fort. (ps. ikväll gick det inte lika bra. hon grät som bara den och vägrade sova, 20.30 somnade hon efter att fått extra välling)

Familjen

Min fina familj som denna blogg i första hand handlar om. Jag heter Caroline, är 25 år och arbetar som vårdare i Örebro. Mannen i mitt liv heter Daniel, han är min trygghet och den som tar ner mig på jorden när jag ibland svävar bort lite för högt. Tillsammans har vi vår son William som betyder allt för oss! Vi bor i Kumla i en lägenhet med våra två katter och i denna blogg kommer du att få följa vårt vardagliga liv och allt som hör till!

William

Vår älskade lille prins William föddes 101007 och livet fick en helt ny mening. Det är bus från morgon till kväll och nu tar han även klivet ut i barnomsorgen, vilket betyder ännu mera bus!

Följ min blogg :)

Follow Caroline