2010-08-15
Idag är det ÄNTLIGEN dags för Winnerbäck, som jag har längtat :).. Efter en himla massa tjat fick jag med mig Daniel också, detta gjorde att han var tvungen att tacka nej till jobb ikväll vilket är surt men smällar man får ta ibland ;).. Privat parkering har Ing-Britt (vikarie på jobbet) ordnat åt oss med så slipper åka runt och leta efter en vilket underlättar himla mycket :).. Nära till Brunnsparken är det från parkeringen med vilket är ännu bättre.. :).. Kameran är laddad och taggningen inför ikväll har startat, det är surt att jag alldeles strax ska åka till jobbet är trött som jag vet inte vad, men ska fråga om jag kan kompa idag, har alldeles för mycket komptimmar och idag skulle det passa att ta ett par av dessa :)..

Nej nu måste jag borsta tänderna!

Ha det så bra!

2 kommentarer:

Maria sa...

Behöver jag ens nämna att jag är avundsjuk ;) Ha det så roligt ikväll nu!!!!

Lilla Vira sa...

Hej!

Jag har en liten webbutik med inredning och kläder för bebis. Eftersom du snart ska få en alldeles egen liten bebe så har jag ett litet erbjudande - 40% rabatt på alla artiklar i mitt arkiv!

Mejla till info@lillavira.se om du är intresserad av att ta del av erbjudandet.

Med vänlig hälsning
Lilla Vira

Familjen

Min fina familj som denna blogg i första hand handlar om. Jag heter Caroline, är 25 år och arbetar som vårdare i Örebro. Mannen i mitt liv heter Daniel, han är min trygghet och den som tar ner mig på jorden när jag ibland svävar bort lite för högt. Tillsammans har vi vår son William som betyder allt för oss! Vi bor i Kumla i en lägenhet med våra två katter och i denna blogg kommer du att få följa vårt vardagliga liv och allt som hör till!

William

Vår älskade lille prins William föddes 101007 och livet fick en helt ny mening. Det är bus från morgon till kväll och nu tar han även klivet ut i barnomsorgen, vilket betyder ännu mera bus!

Följ min blogg :)

Follow Caroline