2010-08-19

Idag har vi spenderat ett par timmar inne i Örebro, vi fick äntligen vara barnvakt åt sötaste Ella medan Johan och Maria var iväg och tränade. Det gick jätte bra och Ella visade bara sina allra bästa sidor, sötare barn får man verkligen leta efter och hon kan verkligen charma en så man riktigt smälter :).. Nu längtar jag tills nästa gång vi får vara barnvakt :)..

Jag har också varit på Sveas och fikat med mamma, det var mysigt :). Åt någon Bernadotte bakelse och den var super god :). Vi skulle ses imorgon med så skulle vi åka bort till Ruma och kika lite :).

Ska jobba 7-12 imorgon med, kommer vara tungt att gå upp men hoppas att tiden går fort. Funderar på att svänga förbi Marieberg en snabbis och kika om Din Sko har kvar bootsen som jag spanat in på deras hemsida (enligt den ska de ha 5 par kvar i min storlek), skit snygga och perfekta att ha till hösten :).

Winnerbäck i söndags var helt underbart och magiskt!! Winnerbäck är alltid bra, men att höra "Kom Änglar" aukustiskt var bland det bästa på länge :). Synd om Ola bara som fick ta hand om en lite för full Alex och Emma som fick stå alldeles själv. Super bra platser fick jag och Daniel också, hade vi velat hade vi kunnat stå alldeles längst fram, men det vågade vi inte ifall magen skulle komma ikläm. Tur med vädret hade vi också, regnet låg i luften hela kvällen, men dropparna började inte komma förrän precis på slutet :).. Det enda jobbiga var att stå upp så länge, sjukt ont i benen hade jag och det var tur att jag hade satt på mig mina stödstrumpor annars hade det aldrig gått.

Nej nu ska jag kika på tv!

Ha det så bra!!

1 kommentarer:

Maria sa...

Ni var superduktiga barnvakter, Ella längtar tills nästa gång :)

Familjen

Min fina familj som denna blogg i första hand handlar om. Jag heter Caroline, är 25 år och arbetar som vårdare i Örebro. Mannen i mitt liv heter Daniel, han är min trygghet och den som tar ner mig på jorden när jag ibland svävar bort lite för högt. Tillsammans har vi vår son William som betyder allt för oss! Vi bor i Kumla i en lägenhet med våra två katter och i denna blogg kommer du att få följa vårt vardagliga liv och allt som hör till!

William

Vår älskade lille prins William föddes 101007 och livet fick en helt ny mening. Det är bus från morgon till kväll och nu tar han även klivet ut i barnomsorgen, vilket betyder ännu mera bus!

Följ min blogg :)

Follow Caroline