2010-07-12
Man ska inte klaga på solen och värmen egentligen, för ett par månader sen var det snön vi klagade på, men nu får det fasen vara bra ett tag. Solen får JÄTTE gärna skina men termometern behöver inte visa över 25 grader varje dag, det får gärna vara under också just nu gör det inte speciellt mycket. Fötterna värker så jag tror jag dör och jag kan inte ha stödstrumpor för det är alldeles för varmt, jag kan inte sova utan att sitta fast i sängkläderna nej tack lite svalare får det gärna bli!

Var till Laxå igår efter jobbet och badade lite i poolen, det var himla skönt måste jag säga :).. Sedan bjöds det på grillat och det var så gott!!! Regnet kom samt åskan, men det märktes ingen skillnad i luften i allafall inte när jag var där men när jag kom hem insåg jag att det var himla mycket varmare här.

Idag var vi in till Örebro, Daniel skulle få papper påskrivna och efter det åkte vi till Marieberg, eller Daniel hade inget val eftersom det var jag som körde :).. Shoppade lite inne på Gina för presentkortet jag fick när jag fyllde. Det blev även ett par trekvartsbyxor från H&M samt lite bebiskläder :).. Hittade en cool t-shirt med Rolling Stones tryck som vi var tvungna att köpa till plutten, sedan blev det 4 par byxor i olika storlekar och trepack med bodies :)..

Nu har jag gått på semester och det är himla skönt måste jag säga, inte för att jag ska göra något speciellt. Så fort det är svalare ute så ska jag ta tag i hemmet, just nu ser det inte roligt ut..

Till helgen blir det Trollhättan samt sova på hotell :).. Just nu ser inte vädret så lovande ut, men hoppas att det hinner ändra sig, skulle ju vara skit om det var dåligt nu när det alltid varit fint väder när vi varit där..

Nej nu ska jag ta mig något att äta, magen kurrar!

85 dagar kvar och vi LÄNGTAR som tokar!!!

Ha det så bra!

0 kommentarer:

Familjen

Min fina familj som denna blogg i första hand handlar om. Jag heter Caroline, är 25 år och arbetar som vårdare i Örebro. Mannen i mitt liv heter Daniel, han är min trygghet och den som tar ner mig på jorden när jag ibland svävar bort lite för högt. Tillsammans har vi vår son William som betyder allt för oss! Vi bor i Kumla i en lägenhet med våra två katter och i denna blogg kommer du att få följa vårt vardagliga liv och allt som hör till!

William

Vår älskade lille prins William föddes 101007 och livet fick en helt ny mening. Det är bus från morgon till kväll och nu tar han även klivet ut i barnomsorgen, vilket betyder ännu mera bus!

Följ min blogg :)

Follow Caroline