2010-07-24
Hallelujah vi har internet igen :).. Nog för att det har gått hyffsat att ha koll på bloggarna på Daniels mobil, men datorn är ändå bättre :).. Nu kanske man kan bli människa igen ;)..

Speciellt mycket har det inte hänt på sista tiden, har grejat i barnrummet, måste greja ännu mer för de som tapetserat innan har fan varit värdelösa.. Jag börjar närma mig en månad med arbete efter två veckors ledig.. Ångrar att jag inte tog havandeskapspenning innan som alla andra på jobbet gjorde, men har man inte ekonomin till det så har man inte.. Men usch vad segt det kommer att gå innan jag får gå hem på ledighet.. Nu väntar MONSTER veckan på jobbet först tre nätter måndag, tisdag och onsdag sedan kvällspass hela helgen varav lördagen består av ett tolvtimmarspass. Känns inte som om jag kommer vara människa efter den veckan :p.

Igår fikade jag på Sveas med min kära vän Hannah, jätte mysigt var det att träffas har ju inte gjort det sedan midsommar, vi pratade om allt och alla :).. Fick också en jätte fin Lundmyr of Sweden body (älskar de kläderna) som det står "Lilla Grodan" på och tro det eller ej så hade vi faktiskt inte den ;).. Blev jätte glad när jag fick den :)..

Idag har vi besökt Hallsberg och Sandra och Niclas, de har ju fått hem deras lilla bebbe i form av hundvalpen Shelby och HERREGUD så söt hon var :).. Jag gick runt och bar på henne som en liten bebis och hon sov i min famn :).. Bjudna på mat i form av tacos blev vi också :).. Ska åka dit inom en snar framtid och hälsa på igen :)..

Imorgon ska vi iväg till Örebro för att hälsa på hemma hos Johan och Maria samt lilla Ella, Maria och Daniels kusin Nina ska sova över där ett par nätter när hon deltar i O-ringen så vi passar på att hälsa på henne med, blir ju inte så ofta att man träffas annars så man får ta varje tillfälle i akt :)..

Berit kom hem från Österrike idag så vi passade på att hälsa på där också, köpte med oss lite fikabröd och fikade lite medan hon berättade lite om resan :)..

Nej nu ska jag surfa vidare!

Ha det så bra!

0 kommentarer:

Familjen

Min fina familj som denna blogg i första hand handlar om. Jag heter Caroline, är 25 år och arbetar som vårdare i Örebro. Mannen i mitt liv heter Daniel, han är min trygghet och den som tar ner mig på jorden när jag ibland svävar bort lite för högt. Tillsammans har vi vår son William som betyder allt för oss! Vi bor i Kumla i en lägenhet med våra två katter och i denna blogg kommer du att få följa vårt vardagliga liv och allt som hör till!

William

Vår älskade lille prins William föddes 101007 och livet fick en helt ny mening. Det är bus från morgon till kväll och nu tar han även klivet ut i barnomsorgen, vilket betyder ännu mera bus!

Följ min blogg :)

Follow Caroline