2010-07-22
Igår kväll försvann internet här hemma och imorse hade det fortfarande inte kommit tillbaka. Ringde till bredbandsbolaget som sa att det antagligen var modemet som gått sönder, de skulle skicka ett nytt som kommer på måndag eller tisdag, kommer bli långa kvällar för mig när Daniel jobbar :s.

Just nu slipar han för fullt i barnrummet medan jag har lånat hans mobil och surfar på, just nu ångrar jag att jag inte tog en android mobil :). Ska spackla där inne sen och efter det är det klart för tapetsering :).

Nu ska jag plocka iordning tvätten för idag är det tvättstuga, jippie ;).

Ha det så bra!

0 kommentarer:

Familjen

Min fina familj som denna blogg i första hand handlar om. Jag heter Caroline, är 25 år och arbetar som vårdare i Örebro. Mannen i mitt liv heter Daniel, han är min trygghet och den som tar ner mig på jorden när jag ibland svävar bort lite för högt. Tillsammans har vi vår son William som betyder allt för oss! Vi bor i Kumla i en lägenhet med våra två katter och i denna blogg kommer du att få följa vårt vardagliga liv och allt som hör till!

William

Vår älskade lille prins William föddes 101007 och livet fick en helt ny mening. Det är bus från morgon till kväll och nu tar han även klivet ut i barnomsorgen, vilket betyder ännu mera bus!

Följ min blogg :)

Follow Caroline