2010-07-29
Efter att ha varit ledig i två veckor och sedan börja jobba tre nätter har gjort mig ganska så trött, sitter här i soffan och halvsover, ska snart lägga mig för det blir inte jordens längsta sovmorgon eftersom vi måste hinna äta innan det är dags att jobba. Passet på lördag 9-21 är inget jag ser framemot kan jag säga men det är bara att försöka stå ut, har ju inte så mycket val.

Har haft en del sammandragningar de senaste dagarna, de har inte gjort ont eller något sådant, men jag har inte kännt av bebben lika mycket som innan. Men idag har rörelserna börjat komma igång som vanligt igen :). Tror inte att han tycker om att jag arbetar natt, får ju en helt annan dygnsrytm då. Det är ju bara 4½ veckor kvar på jobbet så han får stå ut lite till :).

Vilket väder vi har fått, regnet bara öser ner och har gjort det hela dagen. Jag klagar inte för det är inte lika mycket pirr i benen och händerna domnar inte lika mycket som när det är varmt, men det kan gärna få vara sommar lite till, just nu känns det ju som om det är höst och höst innebär att bebis ska komma men det kommer ju ingen bebis :p.

Nu ska jag gå och göra mig iordning för sängen!

Ha det så bra!

0 kommentarer:

Familjen

Min fina familj som denna blogg i första hand handlar om. Jag heter Caroline, är 25 år och arbetar som vårdare i Örebro. Mannen i mitt liv heter Daniel, han är min trygghet och den som tar ner mig på jorden när jag ibland svävar bort lite för högt. Tillsammans har vi vår son William som betyder allt för oss! Vi bor i Kumla i en lägenhet med våra två katter och i denna blogg kommer du att få följa vårt vardagliga liv och allt som hör till!

William

Vår älskade lille prins William föddes 101007 och livet fick en helt ny mening. Det är bus från morgon till kväll och nu tar han även klivet ut i barnomsorgen, vilket betyder ännu mera bus!

Följ min blogg :)

Follow Caroline