2010-07-16
Jaha då var en semestervecka av två avklarad, har ju inte gjort speciellt mycket vill jag påstå.. Har rensat lite här hemma, en soppåse full med kläder ska upp på vinden, det är illa men vissa hade jag inte ens tagit bort prislappen på och då tänkte jag att om jag inte har använt dem hittills så lär jag ju inte använda dem sen heller :)..

Nu ska jag snart börja packa lite, imorgon åker vi till Trollhättan för att besöka SAABfestivalen samt bo på hotell, det är ju iofs bara en natt så man behöver ju inte ha jätte mycket kläder med sig :).. Får hoppas att vädret blir hyffsat iallafall men just nu ser det ju inte så lovande ut :s. Skönt att komma bort lite i allafall ska det bli :)..

Nu verkar det som jag får med mig Daniel på Winnerbäck i Brunnsparken den 15/8 :D.. Superglad är jag, lite synd att Melissa Horn inte ska spela där men så länge Winnerbäck kommer är jag nöjd eller vad säger du Emma? ;)..

Fy vad rädd jag blev igår, satt i soffan och tittade på tv när jag kände att bebben rörde på sig, helt plötsligt blev magen helt stenhård och mellan revbenen buktade det ut jätte mycket och var alldeles stenhårt.. Sen tog det en bra stund innan han rörde på sig igen, jätte obehagligt var det, men jag har känt honom idag så nu är jag lugn igen :)..

Tvättat har vi gjort idag också och fy vad tvätt det blev, massa kläder + handdukar och sängkläder, tur att Daniel var hemma för jag hade aldrig orkat bära ner allt. Tvätta måste vara bland det tråkigaste som finns, men det måste ju göras och försöker att få tid en gång i veckan för då blir det inte så mycket när man tvättar :)..

Nej nu ska jag leta fram en väska att packa i.

Ha det så bra!

2 kommentarer:

Regnbågsmammorna sa...

Tror du inte det var en sammandragning du hade? Det brukar te sig precis sådär på min lilla fruga. Och ofta sätter de igång när den lilla rör sig. Ha en härlig fortsatt semester

Livet Enligt Emma sa...

allt för Lasse ;) kul att daniel vill me :) kanske vi får me nåra fler :) ser sjukt mkt framemot detta :D

Familjen

Min fina familj som denna blogg i första hand handlar om. Jag heter Caroline, är 25 år och arbetar som vårdare i Örebro. Mannen i mitt liv heter Daniel, han är min trygghet och den som tar ner mig på jorden när jag ibland svävar bort lite för högt. Tillsammans har vi vår son William som betyder allt för oss! Vi bor i Kumla i en lägenhet med våra två katter och i denna blogg kommer du att få följa vårt vardagliga liv och allt som hör till!

William

Vår älskade lille prins William föddes 101007 och livet fick en helt ny mening. Det är bus från morgon till kväll och nu tar han även klivet ut i barnomsorgen, vilket betyder ännu mera bus!

Följ min blogg :)

Follow Caroline