2010-04-12
Idag begav jag mig till jobbet, fast jag var ledig, redan vid 9 för att ha medarbetarsamtal med våran chef. Samtalet gick mycket bra och hon var nöjd med min insats på jobbet, får hoppas att det visar sig när vi ska ha lönesamtal senare i vår :).. Egentligen så ska man ha uppföljningssamtal inom ett år men på mina papper så stod det att uppföljningssamtalet kommer att ske våren 2012 för att jag går hem på mammaledighet och missar det de har nästa år :)..

När jag kom hem väckte jag på Daniel, efter att han ätit frukost så gick vi på en promenad i det fina vårvädret, vi köpte oss även varsin mjukglass (årets första) och satte oss på torget och bara njöt av solen :).. Efter det åkte vi in till Ikea för att äta lite mat, var för lat för att laga mat här hemma :p.. Väl hemma i Kumla kikade vi på Kumlas utbud av vagnar och bilbarnstolar, var riktigt bra priser på båda två så där blir det nog till att handla om ett par månader :).. Köpte med oss ett pingu spjälsängsskydd, det var så sött och inte alls dyrt eftersom det var lite rea på det så vi kunde inte låta bli :D..

Jag fick läskigt ont i magen innan i bilen på väg hem, det värkte jätte mycket på båda sidorna av magen precis under revbenen :s.. Nu gör det inte ont längre men har ett konstigt sug i magen, jag hoppas inte att det är något allvarligt :s.

Nej nu ska jag se på tv.

Ha det så bra!!

1 kommentarer:

Maria sa...

Ja, de har mycket fint på affären i Kumla, bättre priser än på Babyproffsen oxå :) Hoppas magen känns bättre...det brukar ju bubbla och spänna så det är nog inget att oroa sig för!

Familjen

Min fina familj som denna blogg i första hand handlar om. Jag heter Caroline, är 25 år och arbetar som vårdare i Örebro. Mannen i mitt liv heter Daniel, han är min trygghet och den som tar ner mig på jorden när jag ibland svävar bort lite för högt. Tillsammans har vi vår son William som betyder allt för oss! Vi bor i Kumla i en lägenhet med våra två katter och i denna blogg kommer du att få följa vårt vardagliga liv och allt som hör till!

William

Vår älskade lille prins William föddes 101007 och livet fick en helt ny mening. Det är bus från morgon till kväll och nu tar han även klivet ut i barnomsorgen, vilket betyder ännu mera bus!

Följ min blogg :)

Follow Caroline