2010-03-02
Denna vecka är det säsongsstart på ALLA mina favorit program, igår avverkade jag CSI och idag är det Desperet Housewifes :).. Himla tur att jag är ledig måste jag säga så att jag kan kolla på alla :).. Fast nu har vi ju en inspelningsbar boxer så det hade ju inte gjort så himla mycket att missa det :p..

Igår började Daniel att jobba, skönt att få in lite extra pengar i detta hushåll måste jag säga.. Det bästa av allt är att han får full ersättning från försäkringskassan också eftersom han är inskriven på ungdomsgarantin och bara jobbar 64% och hans tider är 18-22.40, så det är kanon :D.. De betyder att han kommer att få ca 20000 i månaden + min lön så vi kommer att kunna spara undan massor :).. Det första vi ska köpa oss är en ny tv till sovrummet, den vi har där inne har börjat att lägga av så det är dags för en ny..

Idag ska vi in till M-berg en sväng, han ska köpa sig ett par nya arbetsskor sedan kanske vi kikar i lite andra affärer med :)..

Nej nu ska jag fixa iordning mig lite..

Ha det så bra!!

0 kommentarer:

Familjen

Min fina familj som denna blogg i första hand handlar om. Jag heter Caroline, är 25 år och arbetar som vårdare i Örebro. Mannen i mitt liv heter Daniel, han är min trygghet och den som tar ner mig på jorden när jag ibland svävar bort lite för högt. Tillsammans har vi vår son William som betyder allt för oss! Vi bor i Kumla i en lägenhet med våra två katter och i denna blogg kommer du att få följa vårt vardagliga liv och allt som hör till!

William

Vår älskade lille prins William föddes 101007 och livet fick en helt ny mening. Det är bus från morgon till kväll och nu tar han även klivet ut i barnomsorgen, vilket betyder ännu mera bus!

Följ min blogg :)

Follow Caroline