2010-03-04
Snart ska vi bege oss till Örebro flygplats för att hämta mamma, pappa och Oscar som i skrivande stund sitter på flygplanet hem från Thailand, de borde vara någonstans över Europa nu men vad vet jag :).. Den stora frågan är hur jag ska hålla mig vaken tills de kommer hem? :p.. Jag får väl sova en stund på soffan om det blir för svårt, det är tur att Daniel följer med för det är inte så jäkla skoj att köra själv så sent.. Den stora frågan är ju om min bil startar hemma hos dem sen, kommer ju garanterat att få skotta fram den från all snö, och pärlan kommer ju inte att vara glad på mig efter att ha stått ute i kylan i två veckor..

Denna dag har inte varit speciellt produktiv om jag får säga min mening.. Daniel har besiktigat sin bil och den gick igenom med blankt papper vilket var kanon eftersom han har lampor i dimljusen som man inte får ha egentligen :).. Sedan efter att vi varit på Maxi och handlat lite så bar det av till Skogsvägen dit även Johan, Maria och lilla Ella kom.. Var jätte skoj att träffa dem, var så himla länge sen. Ella växer så det knakar och hon är så söt så :).. Tycker att det är dags för oss att få vara barnvakt snart, hon blir ju uttråkad om bara mormor o farmor ska vara det ;)..

Det är väldigt skoj att Daniel fått jobb, men samtidigt väldigt tråkigt.. Även fast han bara är borta mellan 18-22.40 så hinner jag bli otroligt uttråkad. Men det blir bättre nästa vecka för då jobbar jag igen. Men gud så skönt det har varit att vara ledig :)..

Kollade lite på "Sveriges värsta bilförare" innan och hjälp säger jag bara, det är ju nästan så att man blir mörkrädd.. Skulle ju verkligen inte vilja möta och framförallt inte åka med någon av dem..

Nej nu ska jag surfa vidare.

Ha det så bra!!

0 kommentarer:

Familjen

Min fina familj som denna blogg i första hand handlar om. Jag heter Caroline, är 25 år och arbetar som vårdare i Örebro. Mannen i mitt liv heter Daniel, han är min trygghet och den som tar ner mig på jorden när jag ibland svävar bort lite för högt. Tillsammans har vi vår son William som betyder allt för oss! Vi bor i Kumla i en lägenhet med våra två katter och i denna blogg kommer du att få följa vårt vardagliga liv och allt som hör till!

William

Vår älskade lille prins William föddes 101007 och livet fick en helt ny mening. Det är bus från morgon till kväll och nu tar han även klivet ut i barnomsorgen, vilket betyder ännu mera bus!

Följ min blogg :)

Follow Caroline