2010-03-10
Gud vad härligt det är med sol, när man inte blivit speciellt bortskämd av den på sistonde så njuter man verkligen medans den är framme. Detta har den varit i ett par dagar nu och det är riktigt härligt, nu ska bara den jädrans snön försvinna så att man kan få lite vårkänslor :D..

Det har inte hänt speciellt mycket sedan jag skrev sist, mer än jobb då förstås.. Nu väntar jobb till helgen nästa gång och när jag går av på söndag morgon så är jag ledig ända till lördag eftermiddag :D.. Mer % kommer jag också att få vilket är mycket bra, dock gäller detta bara i 12 veckor för sedan börjar sommarschemat och i sommar kan det ju kanske vara skönt att gå ner till sin vanliga % vilket betyder mera ledig och kan åka iväg på mer utflykter och kanske någon minisemester :D..

Nej nu ska jag fortsätta att äta mina vindruvor..

Ha det så bra!

0 kommentarer:

Familjen

Min fina familj som denna blogg i första hand handlar om. Jag heter Caroline, är 25 år och arbetar som vårdare i Örebro. Mannen i mitt liv heter Daniel, han är min trygghet och den som tar ner mig på jorden när jag ibland svävar bort lite för högt. Tillsammans har vi vår son William som betyder allt för oss! Vi bor i Kumla i en lägenhet med våra två katter och i denna blogg kommer du att få följa vårt vardagliga liv och allt som hör till!

William

Vår älskade lille prins William föddes 101007 och livet fick en helt ny mening. Det är bus från morgon till kväll och nu tar han även klivet ut i barnomsorgen, vilket betyder ännu mera bus!

Följ min blogg :)

Follow Caroline