2010-03-27
Vädret är grått, grått och åter grått.. Vad hände med solen och värmen?? Såg att det skulle komma mera snö också, dock såg det ut att bli snöblandat regn här men ändå, är så trött på det, vill ha vår nu.. De har i allafall börjat att sopa gatorna nu, vilket är ett vårtecken, men det känns lite tidigt när man kikar på väderleksraporten framöver..

Ska snart fara iväg och jobba, har så snälla arbetskamrater som låter mig komma till kl 8 istället för kl 7.. Det är inte det lättaste att komma upp på morgonen när man är van att sova hela dagen efter att ha jobbat hela natten, men det får gå :).. Imorgon är jag ledig, skulle ha jobbat kväll men vi har bara en ungdom och tre personal och det kändes ju lite onödigt. Så jag bytte min kväll mot natten till annandag påsk, vilket betyder ännu mera pengar :).. Fast det betyder också att jag jobbar natt hela påsken, men hey thats life, är ju inte så social men får ju pengar istället :).. Ska till mamma och pappa på långfredagen för att fira lite påsk, sen blir det nog Kenth och Berit efter det..

Idag efter jobbet så ska jag hem till Kenth och Berit på lite kalas, Berit har fyllt år.. Johan, Maria och lilla Ella kommer också så det ska bli skoj :)..

Nej nu måste jag fixa iordning mig..

Ha det så bra!!

0 kommentarer:

Familjen

Min fina familj som denna blogg i första hand handlar om. Jag heter Caroline, är 25 år och arbetar som vårdare i Örebro. Mannen i mitt liv heter Daniel, han är min trygghet och den som tar ner mig på jorden när jag ibland svävar bort lite för högt. Tillsammans har vi vår son William som betyder allt för oss! Vi bor i Kumla i en lägenhet med våra två katter och i denna blogg kommer du att få följa vårt vardagliga liv och allt som hör till!

William

Vår älskade lille prins William föddes 101007 och livet fick en helt ny mening. Det är bus från morgon till kväll och nu tar han även klivet ut i barnomsorgen, vilket betyder ännu mera bus!

Följ min blogg :)

Follow Caroline