2010-02-27
Idag har jag jobbat vanlig kväll för en gångs skull, detta händer inte alltför ofta direkt.. Daniel är hemma hos Ola och spelar tv-spel med honom och Alex och jag ska snart gå och lägga mig och sova.. Börjar kl 7 imorgon och denna gången tänkte jag faktiskt försöka mig på att komma upp till 7 istället för att kompa en timma och börja kl 8.. När jag slutar imorgon kl 15.30 är jag ledig enda fram till måndagen den 8/3 :D.. Då ska jag bara ta det lugnt och kanske hinna med att städa lägenheten lite :).. Ska hämta mamma och pappa på flygplatsen kl 01.00 natten mellan torsdag och fredag, om de kommer hem i tid vill säga det vet man ju aldrig..

Under veckan som gått har det inte hänt så himla mycket, har jobbat lite och sådär men annars har det varit ganska lugnt..

Daniel börjar ÄNTLIGEN jobba på måndag, dock bara 64% men det är ju bättre än inget just nu faktiskt.. Sen får vi se när pappa kommer hem om han kan fixa in honom på Stellana, skulle ju vara guld pengamässigt om han får jobb där med :)..

OS är äntligen slut och jag kan ju inte säga att jag ägnat det många minuter, förr var jag värsta sportnörden och satt och såg nästan allting men inte nu längre..

Nej nu ska jag gå och göra iordning mig för natten..

Ha det så bra!!

1 kommentarer:

Maria sa...

Själv hade jag gärna haft OS en vecka till :)

Familjen

Min fina familj som denna blogg i första hand handlar om. Jag heter Caroline, är 25 år och arbetar som vårdare i Örebro. Mannen i mitt liv heter Daniel, han är min trygghet och den som tar ner mig på jorden när jag ibland svävar bort lite för högt. Tillsammans har vi vår son William som betyder allt för oss! Vi bor i Kumla i en lägenhet med våra två katter och i denna blogg kommer du att få följa vårt vardagliga liv och allt som hör till!

William

Vår älskade lille prins William föddes 101007 och livet fick en helt ny mening. Det är bus från morgon till kväll och nu tar han även klivet ut i barnomsorgen, vilket betyder ännu mera bus!

Följ min blogg :)

Follow Caroline