2010-02-02
Ja jag tröttnade på den andra och gick tillbaka till en av de normala.. Dock är den ju tråkig som fasen och jag har glömt hur man fixar saker och ting men det ska nog falla på plats så småningom :)..

En rolig nyhet som hänt är att Daniel fått jobb :).. PÅ Posten i Örebro, dock var ju detta bara på 64`% men det är en fast tjänst och bättre än ingenting.. Det är ju även super bra tider 18.30-23 så ifall han skulle få ett annat jobb på 100% så kan han ju arbeta dubbelt under uppsägningstiden.. Men det känns skönt att veta att vi snart kommer att få in två löner i hushållet och inte en lön och en a-kassa.. Dock kommer han ju fortfarande att ha a-kassa på 36% tills han hittar ett jobb på 100%.. Vi håller fortfarande tummarna för att pappa ska fixa ett jobb åt honom på Stellana..
Haha nu kommer vi snart kunna producera, så det kommer kanske en bebis i denna familj till 2011, vem vet ;)..

Var till Marina och klippte mig idag med, tog inte så mkt på längden men klippte upp och tunnade ut på längderna.. Jätte skönt är det att äntligen kunna fixa håret utan att det är super tungt och bara faller ner..

Nej nu ska jag fortsätta titta på One Tree Hill, de gamla avsnitten är BÄST!! :).

Ha det bra!!

0 kommentarer:

Familjen

Min fina familj som denna blogg i första hand handlar om. Jag heter Caroline, är 25 år och arbetar som vårdare i Örebro. Mannen i mitt liv heter Daniel, han är min trygghet och den som tar ner mig på jorden när jag ibland svävar bort lite för högt. Tillsammans har vi vår son William som betyder allt för oss! Vi bor i Kumla i en lägenhet med våra två katter och i denna blogg kommer du att få följa vårt vardagliga liv och allt som hör till!

William

Vår älskade lille prins William föddes 101007 och livet fick en helt ny mening. Det är bus från morgon till kväll och nu tar han även klivet ut i barnomsorgen, vilket betyder ännu mera bus!

Följ min blogg :)

Follow Caroline