2010-02-20
Nu får det fasen vara bra med snön.. :s. Är så himla trött på den just nu.. Okej om det snöar lite, men nu fullkomligt vräker det ner, man kan inte gå på trottoarerna för de skottas inte förrän på måndag om man har tur, man kan knappt köra bil utan att riskera att köra av eller köra fast.. Skulle faktiskt göra vad som helst för att sitta nere i Thailand med mamma och pappa just nu.. Men istället sitter jag på jobbet, sista natten denna vecka vilket är skönt.. Nästa vecka jobbar jag mån, ons och tors natten samt dag helg efter det är jag ledig i en hel vecka :)..

Sitter just nu och svär över att jag har glömt min nässpray hemma :s. Får ju panik när jag inte kan andas ordentligt genom näsan, men det är bara att försöka bita ihop för det är ett par timmar kvar tills jag kommer hem..

Inte har det hänt speciellt mycket sedan det förra inlägget heller så jag har inte överdrivet mycket att skriva :)..

Nej nu ska jag sätta mig och kolla tv en stund..

Ha det så bra!!

1 kommentarer:

Fröken Becca sa...

Svar : Åk hit till Linköping till Selbing Medical AB och gör erat 3D/4D-ultraljud när det är dags. Han var otroligt trevlig och fick en att känna sig väldigt bekväm, och 1500:- för en hel timma där man får se sitt lilla barn röra på sig. <3

Familjen

Min fina familj som denna blogg i första hand handlar om. Jag heter Caroline, är 25 år och arbetar som vårdare i Örebro. Mannen i mitt liv heter Daniel, han är min trygghet och den som tar ner mig på jorden när jag ibland svävar bort lite för högt. Tillsammans har vi vår son William som betyder allt för oss! Vi bor i Kumla i en lägenhet med våra två katter och i denna blogg kommer du att få följa vårt vardagliga liv och allt som hör till!

William

Vår älskade lille prins William föddes 101007 och livet fick en helt ny mening. Det är bus från morgon till kväll och nu tar han även klivet ut i barnomsorgen, vilket betyder ännu mera bus!

Följ min blogg :)

Follow Caroline