2010-02-05
Idag är det min sista lediga dag på denna jobbfria vecka.. Jobbar vanlig kväll imorgon och sedan jobbar jag natt på söndag till tisdag.. Men det ska nog gå bra tror jag :).. Lite träligt att behöva jobba igen bara, men nu väntas det ganska mycket jobb de kommande veckorna, eller de kommande helgerna ska jag nog kanske säga :p..

Den 17/2 åker mamma, pappa och Oscar till Thailand.. Inte ett dugg avundsjuk är jag, inte alls :).. Ska köra dem till flygplatsen för att sedan låna deras bil de två veckorna de ska vara borta.. Min bil ska jag ställa hemma hos dem.. Sedan ska jag hämta dem mitt inatten på flyget när de kommer hem, men då måste fasiken Daniel följa med, för annars vågar jag inte köra dit :p..

Annars har det inte hänt så mycket sen sist jag skrev.. Dagarna rullar på som vanligt.. Är oändligt trött på snön och det känns som om den aldrig kommer att försvinna :s.

Ha det så bra!!

0 kommentarer:

Familjen

Min fina familj som denna blogg i första hand handlar om. Jag heter Caroline, är 25 år och arbetar som vårdare i Örebro. Mannen i mitt liv heter Daniel, han är min trygghet och den som tar ner mig på jorden när jag ibland svävar bort lite för högt. Tillsammans har vi vår son William som betyder allt för oss! Vi bor i Kumla i en lägenhet med våra två katter och i denna blogg kommer du att få följa vårt vardagliga liv och allt som hör till!

William

Vår älskade lille prins William föddes 101007 och livet fick en helt ny mening. Det är bus från morgon till kväll och nu tar han även klivet ut i barnomsorgen, vilket betyder ännu mera bus!

Följ min blogg :)

Follow Caroline