2010-02-11
Idag är det en sån där tråkig dag då jag verkligen är helt anti, ja helt off helt enkelt.. Daniel har märkt det och lät mig till och med shoppa lite när vi var på Marieberg men inte hjälpte det heller.. Dock fick jag med mig en randig klänning, lite sjömansstil med knappar i ryggen, jätte fin var den och kommer att vara super i sommar :).. En rosa huvtröja blev det också samt två par svarta tights.. Köpte även en ny fondation eftersom min andra var slut, lönar sig verkligen att köpa en dyrare istället för de billiga för den förra har hållt sig i över två månader medans billiga brukar ta slut ganska fort..

Har även suttit i Telias support två dagar i rad.. Igår skulle vi ringa om att vi installerat fel kanalpaket på fel boxer (har två), fick plats 99 i kön, JIPPIE, efter en timma så var jag på plats 2 då kopplades samtalet ner.. När jag ringde på nytt fick jag plats 34 men fick ändå sitta i över en timmas kö.. Lagom sur var jag men de fixade så att det blev rätt i allafall.. Idag var vi tvugna att ringa om att boxen i sovrummet inte funka, efter 41 minuters kö så kom jag fram, efter mycket velande så kom de fram till att en tekniker måste titta på det och detta skulle göras inom tre arbetsdagar så senast tisdag kommer han/hon hit..

Daniels mamma ringde även förut och berättade att Daniel fått en betalningspåminnelse från Johan Thorén (bilverkstad i Hallsberg) på 5300 kr för en lykta han köpte i februari FÖRRA året.. Enligt honom så har inte Daniel betalat denna, men jag gick in på internetbanken och kollade kontohistorik och den är visst betald, så imorgon ska vi först till banken och be dem skriva ut detta sedan ska vi åka till Thorén och visa upp det och be honom stoppa upp något hårt därbak..

Ska jobba dag/kväll till helgen.. Ska bli riktigt skoj :).. Kommer inte att bli allt för hårt heller eftersom vi bara har två ungdomar.. Dock oroar jag mig lite för hur jag ska orka upp på lördan, men det ska nog fixa sig, jag är ju så illa tvungen :P..

Ska hem till Sandra på lördag med, laga tacos, se på Melodifestivalen och bara mysa :D..

Nej nu ska jag titta lite på tv, sen blir det sängen..

Ha det så bra!!

1 kommentarer:

Fröken Becca sa...

Johan Thorén, är min pappas kusinbarn :P

Familjen

Min fina familj som denna blogg i första hand handlar om. Jag heter Caroline, är 25 år och arbetar som vårdare i Örebro. Mannen i mitt liv heter Daniel, han är min trygghet och den som tar ner mig på jorden när jag ibland svävar bort lite för högt. Tillsammans har vi vår son William som betyder allt för oss! Vi bor i Kumla i en lägenhet med våra två katter och i denna blogg kommer du att få följa vårt vardagliga liv och allt som hör till!

William

Vår älskade lille prins William föddes 101007 och livet fick en helt ny mening. Det är bus från morgon till kväll och nu tar han även klivet ut i barnomsorgen, vilket betyder ännu mera bus!

Följ min blogg :)

Follow Caroline