2010-02-01
Hihi jag har ju för jäkla soft schema :). Först var jag ledig en vecka, förra veckan jobbade jag 4 dagar, eller egentligen bara 3 och nu är jag ledig enda till lördag :).. Skönt som tusan måste jag säga att det är :).

Dock är det inte lika skönt att ha lock för örat, idag är det hyffsat men det känns fortfarande skumt. Men igår var det hemskt, hörde INGENTING på höger öra :s.. Får se om det släpper idag, känns ju som sagt bättre, inte lika kul om det släpper som en bomb för då kommer det att köra ont :s.

Igår när jag vaknat så följde vi med Sandra och Niclas till Vingåker, hittade inte så mycket till mig själv i klädväg, en sjal och ett par solbrillor.. Daniel köpte sig ett par jeans :). TRots att jag inte hittade något till mig själv så spenderade jag ändå 1200 kr.. Köpte nämligen lite Lundmyr of Sweden saker att lägga i min bebislåda för framtida bruk som jag gjort. Jag är INTE gravid nu, när jag är det så kommer alla att få höra det innan det gått 12 veckor för jag kan aldrig hålla tyst :P.. Jag tycker dock att det är roligt att handla bebiskläder och jag älskar Lundmyr serien och man måste faktiskt passa på när det är billigt. Köpte deras otroligt söta filt som i normala fall kostar närmare 600 och jag köpte den för 299:- så jag är mycket nöjd.. :)..

Just nu väntar jag på att Vårdcentralen ska ringa så att jag kan få bukt på min mage en gång för alla..

Nej nu ska jag försöka få liv i min karl, tycker att det är dags :)..

Ha det så bra!!!

1 kommentarer:

Fröken Becca sa...

Hoppas det ordnar sig med magen. Fint att börja handla lite barnkläder iaf, jag ska plocka på mig massa kläder när jag är uppe hos storebror och hans familj om 2 veckor. :D

Familjen

Min fina familj som denna blogg i första hand handlar om. Jag heter Caroline, är 25 år och arbetar som vårdare i Örebro. Mannen i mitt liv heter Daniel, han är min trygghet och den som tar ner mig på jorden när jag ibland svävar bort lite för högt. Tillsammans har vi vår son William som betyder allt för oss! Vi bor i Kumla i en lägenhet med våra två katter och i denna blogg kommer du att få följa vårt vardagliga liv och allt som hör till!

William

Vår älskade lille prins William föddes 101007 och livet fick en helt ny mening. Det är bus från morgon till kväll och nu tar han även klivet ut i barnomsorgen, vilket betyder ännu mera bus!

Följ min blogg :)

Follow Caroline