2010-01-28
Är så himla trött på snön just nu och att det bara kommer mer och mer gör ju inte saken bättre :(.. Kommer att ta år ch dar innan den är borta :s.. Vet inte om snön har gjort så att våran blomlåda på balkongen har försvunnit, jag vet att man inte får ha den på utsidan men nu hade jag det och jag vet att den skulle ha plockats ner för länge sen men jag har liksom glömt bort den. Såg i allafall att den inte var kvar frra veckan, så jag tog på mig stövlar och vandra ut på balkongen, den hade som tur är inte ramlat ner på grannarnas balkong, men den var heller inte på marken under balkongerna så jag vette fasen vart den har tagit vägen :s..

Igår var jag inne i stan på föreläsningar mellan 10-13 istället för att ha personalmöte. Det var INTE så skoj att köra hem eftersom det var rena kaoset på motorvägen för all jäkla snö som kom. Men hem kom jag, mycket tack vare att jag fick låna Daniels bil :)..

En annan rolig nyhet är att SAAB ser ut att överleva, så nu kan det mycket väl hända att nästa bil som köps till detta hushåll blir en SAAB 9-3 Sport Kombi :).. Vi får se till våren vad priserna ligger på dem :)..

Är så himla trött på min mage just nu så på måndag är det jag som ringer till vårdcentralen, för magkatarrtabletterna funkar ta mig tusan inte :s.

Nej nu ska jag göra mig iordning, sedan får vi se vad denna dag har att erbjuda.

Ha det så bra!

1 kommentarer:

Maria Widarsson sa...

Heja SAAB! Ja, den här jäkla skitsnön kan få försvinna nu!

Familjen

Min fina familj som denna blogg i första hand handlar om. Jag heter Caroline, är 25 år och arbetar som vårdare i Örebro. Mannen i mitt liv heter Daniel, han är min trygghet och den som tar ner mig på jorden när jag ibland svävar bort lite för högt. Tillsammans har vi vår son William som betyder allt för oss! Vi bor i Kumla i en lägenhet med våra två katter och i denna blogg kommer du att få följa vårt vardagliga liv och allt som hör till!

William

Vår älskade lille prins William föddes 101007 och livet fick en helt ny mening. Det är bus från morgon till kväll och nu tar han även klivet ut i barnomsorgen, vilket betyder ännu mera bus!

Följ min blogg :)

Follow Caroline