2010-01-14
Sitter på jobbet just nu.. Alltid lika segt att jobba när man inte varit här på ett par dagar.. Men men det får gå, nästa vecka är jag ju nästan hel ledig förutom natten mellan måndag och tisdag som ska spenderas på ett boende i Kumla. Är väldigt väldigt lugnt på jobbet idag, nästan lite för lugnt, blir lite mer att göra imorgon förhoppningsvis :)..

Är ruskigt trött på snön och kylan nu måste jag säga. Vill ha sommar, sol och värme. Grillkvällar, minigolfspelande och dagsutflykter. Är det för mycket begärt att få det nu? Nej jag tycker inte det :).

Att sluta snusa går bra, har inte rivit lägenheten än och jag och Daniel är fortfarande sams och tillsammans så det måste ju vara ett steg i rätt riktning i allafall ;)..

Nej nu ska jag ta och surfa vidare. Här nedan kommer två låtar som jag tycker är välldans bra!

Ha det så bra!!



3 kommentarer:

Amanda sa...

Härligt att det går bra att sluta snusa, det låter bra tycker jag :) Ja, Nelia har växt en hel del! Vad kul att du tycker hon är lik mig, tycker alla säger att hon är så lik Robin, så det är skönt att få höra något annat också ;) Jag själv ser henne som "Nelia" och har lite svårt att se vad hon har fått av vem faktiskt.

kimberly sa...

bra låtar ! :)

Anonym sa...

Ok ok, lät ju inge bra :/ mossgrönt är ju inte hårfärgen man är ute efter direkt! :'D

Kram /wictoriawester.blogg.se

Familjen

Min fina familj som denna blogg i första hand handlar om. Jag heter Caroline, är 25 år och arbetar som vårdare i Örebro. Mannen i mitt liv heter Daniel, han är min trygghet och den som tar ner mig på jorden när jag ibland svävar bort lite för högt. Tillsammans har vi vår son William som betyder allt för oss! Vi bor i Kumla i en lägenhet med våra två katter och i denna blogg kommer du att få följa vårt vardagliga liv och allt som hör till!

William

Vår älskade lille prins William föddes 101007 och livet fick en helt ny mening. Det är bus från morgon till kväll och nu tar han även klivet ut i barnomsorgen, vilket betyder ännu mera bus!

Följ min blogg :)

Follow Caroline