2010-01-18
Var inne på Friis & Companys hemsida idag och kikade lite, http://www.shopfriiscompany.com, de hade kanon rea och jag kunde inte låta bli att shoppa detta:



Beställde ett par örhängen också men de hittade jag ingen bild på nu. Skorna kommer bli grymma att ha till sommaren :).. Skorna och väskan hade kostat 1748 kr egentligen, men jag betalade bara 620 kr + örhängena, helt okej rea måste jag säga :)..

Ikväll ska jag iväg och jobba här i Kumla, ska bli trevligt men natten kommer nog att bli jäkla seg då jag inte har någon dator att sitta vid.. Men det är ju bara en natt som tur är :). SEdan är jag ledig enda fram till söndag kväll och det ska bli riktigt skönt..

I lördags kväll var Sandra och Niclas hemma hos oss, vi spelade Wii och det var riktigt skoj :).. Jag var som vanligt sämst på Rayman Raving Rabbit medan Daniel ägde oss alla. Haha men jag ska ta min revansch någon gång :)..

Idag vaknade vi 13.30, jag fattar inte hur jag kan sova så länge. Måste ha vänt på dygnet helt :/..

Ont i magen har jag också, fast inte hela tiden utan det kommer då och då, och ont gör det inte heller utan det är någon konstig känsla.

Nej nu ska jag vila en stund innan jag ska vandra iväg.

Ha det så bra!!!

2 kommentarer:

Livet Enligt Emma sa...

grymt snygg väska!!! o de där me äggstockarna har ja också känt men vet inte riktigt om de hänger ihop me mitt cellprov eller ngt annat.. ring vårdcentralen!!

Fröken Becca sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

Familjen

Min fina familj som denna blogg i första hand handlar om. Jag heter Caroline, är 25 år och arbetar som vårdare i Örebro. Mannen i mitt liv heter Daniel, han är min trygghet och den som tar ner mig på jorden när jag ibland svävar bort lite för högt. Tillsammans har vi vår son William som betyder allt för oss! Vi bor i Kumla i en lägenhet med våra två katter och i denna blogg kommer du att få följa vårt vardagliga liv och allt som hör till!

William

Vår älskade lille prins William föddes 101007 och livet fick en helt ny mening. Det är bus från morgon till kväll och nu tar han även klivet ut i barnomsorgen, vilket betyder ännu mera bus!

Följ min blogg :)

Follow Caroline